handdator

Visa fullständig version : Knix Sala racing park nu på onsdag den 6 juni

mazze
2012-06-04, 11:56
Vi firar nationaldagen nu på onsdag den 6 juni genom att ladda upp med våra duktiga instruktörer på Sala racing Park. Vi kommer ge Allt för att ge deltagarna en trevlig och utvecklade kväll.

Se till att vara på plats innan 17.00 först till kvarn gäller

Mats

Geggamoja
2012-06-05, 10:02
Går det att boka plats på något sätt? (Kommer i så fall vara ett gäng som åker från Hufvudstaden.)

Tudor_66
2012-06-05, 11:43
Hej ni från Hufvudstaden.

Vi tar tyvärr inga förbokningar, och kan inte göra avsteg från detta för då blir det bara fel. Men, jag vet att vi funktionärer kommer att vara på plats tidigt i och med att det är ledig dag. Och vi tillämpar först till kvarn principen, så åk upp i god tid så får ni plats. Kaffe annan dryck och mat finns att köpa på banan. Hoppas verkligen ni kommer, vore kul att se er i Sala.

Tor Berg
Mct Västmanland.

mazze
2012-06-06, 22:27
Vilken kväll vi fick ett verkligt trevligt nationaldags firande. Bra jobbat alla resurser, instruktörer och deltagare. Nu får vi vänta en månad på nästa tillfälle

Christian Wiesner
2012-06-07, 10:27
Skitkul som alltid!
Tack till främst funktionärerna som inte körde en meter på banan utan servade oss andra, Instruktörerna för all feedback och övriga deltagare.
Tack även till Sala racing park - vem i sitt rätta sinnestillstånd bygger en bana mitt i skogen ? Uppenbarligen någon som vet vad dom gör- för dom har gjort det förbannat BRA!

goshow
2012-06-07, 10:46
Kul att ni hade kul på banan! jag hade kul vid sidan av :)
//kryckmannen

HkanB
2012-06-07, 10:48
Kul att ni hade kul på banan! jag hade kul vid sidan av :)
//kryckmannen
Jag såg dig!;)
Instämmer i hyllningarna här och ovanför!
Extra trevligt då banan passade hojen mindre illa...än de flesta andra gokart banor:)

SGM
2012-06-07, 12:55
Det var en ofattbar tur vi hade med vädret...och glatt folk på plats. :) Det är sådant som gör att man ser fram mot nästa körning.

/J