handdator

Visa fullständig version : Kemora 2012

cage
2012-05-15, 06:05
Är det nån från länet som skall upp till Kemora vecka 29 med SMC??

Jag håller på att planera färdsätt/väg och undrar om nån vill samåka....

//Christer

Robbie
2012-05-15, 13:44
Jag åker ju från Luleå så jag hoppar ju gärna på där om du kör förbi med släp :-)

/Robert

Ps. Eller om någon annan kör förbi därifrån.

cage
2012-05-15, 14:08
Även om jag hade en svag 3:a i goegrafi i skolan så kommer jag ihåg att Luleå inte ligger i Gävleborgs Län....

:confused:

Galne Dansken
2012-05-15, 16:00
Någon, som vill ta med en sporthoj från Stockholm / Vaxholm o´t´ bax sen..

Lek
2012-07-09, 19:43
Jag rullar långa vägen med den franska kvalitetsbussen Trafic (även filmklassiker..;) Du får plats om du vill.

//K

Pinhead
2012-07-09, 23:36
Jag rullar långa vägen med den franska kvalitetsbussen Trafic (även filmklassiker..;) Du får plats om du vill.

//K

Lek kör du förbi Luleå och rymmer en hoj + pilot tar jag gärna platsen... Har dock inte anmält mig än eftersom jag försökt ordna transport dit och hem vilket inte gott så bra... Hör gärna av dig här i tråden eller via ett pm så snart som möjligt så jag vet om det blir kemora i år igen
/Daniel

Petra
2012-07-10, 21:44
Lek kör du förbi Luleå och rymmer en hoj + pilot tar jag gärna platsen... Har dock inte anmält mig än eftersom jag försökt ordna transport dit och hem vilket inte gott så bra... Hör gärna av dig här i tråden eller via ett pm så snart som möjligt så jag vet om det blir kemora i år igen
/Daniel

Jag förbarmar mig över Danskens hoj så försök att få till en samåkning ni. Det finns nån kursplats kvar så... =)

Syster-Tysk
2012-07-11, 18:02
Då leker vi matchmaker!

Jag åker ju från Luleå så jag hoppar ju gärna på där om du kör förbi med släp :-)

/Robert

Ps. Eller om någon annan kör förbi därifrån.

/Daniel

Två lulebor som skall till Kemora, hur svårt kan det vara, eller bli? Det får vi som åker dit se! ;-)

Pinhead
2012-07-11, 18:31
Då leker vi matchmaker!
Två lulebor som skall till Kemora, hur svårt kan det vara, eller bli? Det får vi som åker dit se! ;-)

Borde inte vara så svårt, skrev i hans andra tråd för några dagar sen, men utan svar...
(http://forum.svmc.se/showthread.php?7806-Kemora-sam%E5kning)
Så jag söker fortfarande andra lösningar

Robbie
2012-07-12, 07:48
Jag har tyvärr avanmält mig. Har ju börjat köra i sand och fick prioritera. :-)