handdator

Visa fullständig version : Handledare Göteborg norr

namn
2012-05-05, 19:26
Ja det är inte enkelt att formulera det här i text, men efter att ha sett vad dom lokala körskolorna debiterar så har jag ändå tänkt göra ett försök:

Jag heter Stefan, flyttade till Göteborg/Surte för ca ett år sedan, har fyllt ca 37år och har haft hojkort sedan -99 kört hoj något år mer(cross, på bana).
För att betala hyra och sätta mat på bordet så kör jag tradare... vilket fn innebär att jag jobbar rätt mycket 2 veckor och sedan är jag ledig en vecka. men som det är just nu så ligger jag inte borta så även jobbveckorna kan lite körning komma ifråga.(kan ändras)

Jag kör gärna och länge,Jag är redan gift så det här är ingen kontaktannons, men då jag inte känner just något folk runt göteborg så får jag alltid åka själv. men visst faan är det roligare att åka tillsammans med andra , men jag kan ställa upp som handledare åt någon "riktigt" hojintresserad göteborgare, jag är redan handledare åt frun men med tanke på va sällan hon vill köra så hinner jag lätt med en "elev" till.

Vad får jag?
1. lära känna folk.
2. komma ut.
3.
Vad erbjuder jag:
1. livserfarenhet
2. möjliheten att mängdträna.
3.

Vem är du?
Du ska ha ett genuint intresse av att lära dig köra mc, du bör gå på körskola för att lära dig "rätt" saker för din uppkörning. Bor du nära så är det självklart att det blir enklare.

Självklart kan ni ställa frågor här i tråden om ni tror att det är något som fler är intresserade av att veta svaret på, men skicka gärna ett pm om du tror att det här kan vara något för dig. berätta vart du bor och lite om ditt hojintresse...
Jag bedriver ingen körskola så jag nöjer mig än så länge med en "elev" så inga sura miner om det inte blir just dig jag hjälper.

Sageland
2012-05-06, 12:25
Vem kör du för?
Själv jobbar jag för Sandahls.

namn
2012-05-06, 12:50
just nu jobbar jag åt AA tank, från Vara.4663