handdator

Visa fullständig version : KNIX arrangerad av Halland

Y NOT
2012-04-25, 10:16
Hej.
För er som inte sett det som kommer vi i år att arrangera KNIX i Halland. Vi kommer att köra på Klippans gokart-bana. Första tillfälle att vara med är den 13 maj. Mer information hittar du på www.svmc.se/halland/knix/
Har du frågor eller funderingar kring kursen så får du gärna ställa dem här, så kommer jag att svara.
Här får ni gärna lämna era synpunkter eller bara diskutera allmänt som rör kursen.

Y NOT
2012-05-14, 20:44
Hej alla.
Då var först körningen avverkad och jag vill tacka alla glada hojåkare som kom. Det blev tillslut 22 stycken med de som efteranmälde sig på plats. Så om alla tar med sig en varsin kompis nästa gång så har vi en full kurs :tummenupp.
För att vara första gången så tyckte jag själv att det gick bra, förutom ett strejkande usb-minne vid inskrivningen och skyltar som kunde sitta bättre, men det ska vi lösa till nästa gång.
Jag kommer att lägga en länk till utvärderingen även här men det tar några dagar innan den är färdig. Som jag tidigare skrivit så får ni gärna tycka till om kursen här i forumet också.

Vi hörs.
Tony

LiNiC
2012-05-16, 21:21
Lite bilder från dagen.

https://picasaweb.google.com/105965479811806741381/KnixKlippan20120513

//LiNiC

Y NOT
2012-05-17, 19:30
Hej alla.
Jag har fått in ett antal anmälningar till den 27 maj men det finns fortfarande gått om plats, framförallt i grön grupp.
Gå in och titta på Niclas fina bilder. Titta gärna på er själva och reflektera över hur er körning ser ut.
Nu är utvärderingen färdig och ni hittar den på www.svmc.se/halland/knix/utvardering13 (http://www.svmc.se/halland/knix/utvardering13)
Den är anonym.

Vi hörs.
/Tony

Y NOT
2012-05-17, 19:50
Hej.
För information så har vi bestämt oss för att vi kommer att tillåta omkörningar även i grön grupp.
/Tony

Y NOT
2012-05-21, 16:23
Nu har jag stängt bokningen. Det är 21 personer som bokat sig till på söndag, en ökning med 16% sen sist :tummenupp. Men om du inte har bokat dig och vill komma så går det bra, det finns 24 platser kvar.
Ni som bokat er, hjälp mig att få fler till kursen. Ring kompisarna och be dom följa med. :)

MVH Tony

Y NOT
2012-05-24, 08:07
Då har vi blivit några till :) så nu är vi uppe i 24 stycken som bokat sig. Det innebär att vi har 21 platser kvar, dvs 15 per grupp.
Jag vet att det finns några av er som tänker anmäla er på plats. För att jag ska ha möjlighet att eventuellt ordna fler instruktörer om ni blir många, så skulle jag önska att ni som kanske kommer meddelar det här på forumet. För er som är oroliga för vädret så ska det bli 24 grader och lite lagom med moln så vi inte får värmeslag.

Vi ses på söndag
MVH Tony

Stagger
2012-05-24, 08:46
Hej,

Jag tänker dyka upp och anmäla mig på plats för körning i gul grupp :tummenupp
(Är mao. ej föranmäl och nu är bokningen stängd.)

Vi ses på söndag :)

//Jakob

Fr3dd4n
2012-05-24, 11:23
Då har vi blivit några till :) så nu är vi uppe i 24 stycken som bokat sig. Det innebär att vi har 21 platser kvar, dvs 15 per grupp.
Jag vet att det finns några av er som tänker anmäla er på plats. För att jag ska ha möjlighet att eventuellt ordna fler instruktörer om ni blir många, så skulle jag önska att ni som kanske kommer meddelar det här på forumet. För er som är oroliga för vädret så ska det bli 24 grader och lite lagom med moln så vi inte får värmeslag.

Vi ses på söndag
MVH Tony

Hej!
Jag är inte föranmäld, men har för avsikt att dyka upp på söndag. Kör helst röd eller blå grupp.

//Fr3dd4n

Bernt L
2012-05-25, 04:55
Hej ! Orm inget oförutsett händer kommer jag + fyra på söndag en grön och fyra gula om plats finnes.

Stagger
2012-05-28, 07:32
Tack för en nyttig, lärorik och kul!!! KNIX igår :tummenupp

Y NOT
2012-05-28, 14:05
Hej.
Då var den andra körningen avklarad och vi blev 34 :D glada hojåkare. Denna gång funkade det bättre för oss. Vi börjar få rutin på vad som ska göras och i mitt tycke flöt det på riktigt bra. Skönt var att jag inte behövde skriva någon olycksrapport denna gång, dvs att ni skötte er och höll er på hjulen :tummenupp. Jag vill påminna om att det är viktigt för oss att ni gör utvärderingen så vi får era synpunkter, framförallt om det var något som du inte var nöjd med. Du hittar den här: www.svmc.se/halland/knix/utvardering27 (http://www.svmc.se/halland/knix/utvardering27)
Det var inte många platser kvar i grön och gul grupp denna gång, så om du vill vara säker på att få en plats till nästa gång så är det säkrast att förboka. Vi tar max är 15 deltagare/grupp.

Vi hörs
Tony

Y NOT
2012-06-04, 08:59
Hej alla.
Jag rikta ett extra tack er som skrivit kommentarer på utvärderingen. Det gör det lättare för mig att veta vad vi ska förbättra. Inför söndagen (10/6) så är det väldigt få som har anmält sig. Endast 14 stycken. Jag kommer därför hålla bokningen öppen till på tisdag om det är någon mer som vill anmäla sig. Jag har mina misstankar om att det är skolavslutning eller nått denna gång så därför är vi färre. Så försök att få med er en kompis så vi blir några stycken.
Som sista så vill jag gärna att ni meddelar i denna tråd om ni tänker efteranmäla er, så jag vet på ett ungefär hur många ni blir.

Ha det bra så ses vi.
Tony

Y NOT
2012-06-19, 20:44
Tack alla som kommit på våran knix!
Hoppas ni får en trevlig sommar!
Vi ses igen till hösten. Återkommer om när jag öppnar bokningen.

Ha det...
Tony