handdator

Visa fullständig version : Avrostning på Uråsa flygfält den 28:e april 2012

Jumbo
2012-04-04, 17:42
Även om informationen i kalendern i skrivande stund ännu inte har blivit uppdaterad, hänger jag ut denna info här så att jag i kalender-eventet har ett forumämne att länka till. :p

Den 28:e april skall SMC Kronoberg med assistans från SMC Skåne anordna ett avrostningstillfälle på Uråsa flygfält.

Anmälan sker per e-mail till Tommy <mct@smckronoberg.se> senast den 20:e april. Eftersom det var ett tag sedan vi i Kronoberg gjorde något sådanthär har vi ett ganska begränsat antalet platser (principen 'först till kvarn' gäller). Tommy kommer att svara med instruktioner om hur anmälningsavgiften på 200:- skall betalas. I anmälan skall du inkludera följande info:
* SMC medlemsnummer
* Namn
* Telefonnummer på vilket vi kan nå dig vid behov
* E-mail adress ifall annan än den du använder vid anmälan

Incheckning är senast kl 08.30 och i anmälningsavgiften ingår mat + fika. Käket kommer att bli något grillat med potatissallad eller liknande. Information om hur ni hittar till Uråsa flygfält finns i kalendern på SMC Kronobergs webplats.

Ifall ni har frågor om kurs-innehåll, hojens skick eller annat så får ni hemskt gärna ställa dem här i denna tråd. Jag överlåter med varm hand åt instruktörerna att svara på dessa. :o
Självklart kan ni även ställa andra frågor.

mvh
Er distriktsinformatör och tillika webmaster
/Jarkko Inki

pellehbg
2012-04-04, 18:11
VI i SMC Skåne ser verkligen fram emot detta då vi får komma upp o hjälpa er då ni kommer ned o hjälper oss helgen innan.
Samt ni är med på våran KNIX körningar o hjälper till där med så det är så lite för våran del!
MVH Pelle
PS. Hoppas det blir många som kommer så vi får träffa en massa nya bekantskaper.

Jumbo
2012-04-04, 19:51
Nu har jag uppdaterat kalendern också, men...

...kanske försvinner informationen eftersom det tydligen pågår ett jobb med att uppdatera hela j_a EPI-servern.
Jag trodde att det skulle finnas info i min inbox idag när jag kom hem (om att "allt var klart med EPI-server och ni kan hänga ut grejer igen"). Det fanns inget sådant i inboxarna så antingen [1] 'Alles ok' - "det blev klart snabbt igår o kör bara på" eller [2] 'The all too common technical oops occurred again' - "vi jobbar som bävrar o just hang in there". Jag har ingen aning vad status är. Skulle informationen i kalendern försvinna så upptäckar jag det på tisdag senast o har såklart kopior..

mvh
/Inki

Jumbo
2012-04-25, 20:02
Intresset har tydligen varit mycket svalt eftersom vi endast lyckades skrapa ihop 2 (två!) anmälda. Tommy har meddelat dem att tillställningen blivit inställd. Vem är det som har kontakten med våra Skånska vänner?

/Inki

pellehbg
2012-04-25, 20:40
Intresset har tydligen varit mycket svalt eftersom vi endast lyckades skrapa ihop 2 (två!) anmälda. Tommy har meddelat dem att tillställningen blivit inställd. Vem är det som har kontakten med våra Skånska vänner?

/Inki

Jag tycker det är synd att ni inte får till det med er avrostning jag som hade sett fram emot att få komma upp till er o se hur ert fungerar.
Jag hoppas ju verkligen vi är välkomna upp då ni kommer ha er kurs sedan?
Pelle

BeerFace
2012-06-17, 12:58
Stänger tråden