handdator

Visa fullständig version : bilder

Q_Ball_Racing
2012-02-04, 22:47
är det bara jag som ej kan kolla bilderna från räppe????
får upp något felmedelande -----

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /templates/Page.aspx

--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.1

Jumbo
2012-02-05, 00:30
Jag får samma fel. Skall undersöka det vid tillfälle.

/Inki

Jumbo
2012-02-05, 14:33
Sidorna finns där och ser ut som de skall. Det verkar vara något med länkningen som inte fungerar. (Detta kan eventuellt vara kopplat till en annan issue som jag har stött på tidigare och har att göra med att man numera av någon anledning har maximerat storleken på bilder.) Tror inte jag kan göra så mycket på egen hand utan jag får ta och snacka med Johnny-webmaster i Borlänge. Jag återkommer när det finns en anledning.

<Det finns på min todo-lista att alla bilderna skall flyttas till vårt nya riktiga bild-ställe (http://www.smckronoberg.se/). Då kan man få se dem i full storlek istället. Den fotosidan du talar om skall bort så småningom.>

/Inki

Jumbo
2012-02-05, 14:41
Testade att länka om och då blev resultatet så som du kan se om du klickar på '24 bilder'. Högra delen av bilderna klipps bort. Skall snacka med Johnny.

/Inki

Jumbo
2012-02-10, 19:54
Jag har nu fixat så att det fungerar så som tidigare. Det var inte så mycket jobb när jag väl hade fått klart för mig vad problemet var och Johnny hade förklarat för mig hur jag skulle lösa det.

/Inki