handdator

Visa fullständig version : Önskemål 2012

zettan
2011-09-29, 13:55
Jag tog mig friheten att starta denna tråden.
Frågan togs upp i senaste Mc-folket.

Kopiera och fyll på listan.
1. BKK Sturup - Gärna tidigt som i år. En på slutet av sommaren/början av hösten hade också varit trevligt och passande.
2. SHK - Kanske "köpa in sig" och ha en Blekinge-grupp i samband med någon annan SHK/BKK där det passar.
3. Mek/ställa fjädringen-kurs - Finns många duktiga i länet. "Petjo" är ju gammal i gamet och en jäkel på inställningar på hojen.

Mr_Hayabusa
2011-10-01, 12:35
Jag återkommer till tråden ... inom kort ...
Tycker det är kanon att du tog upp det som vi så många tänker på & över...

zettan
2011-11-23, 11:54
1. BKK Sturup - Gärna tidigt som i år. En på slutet av sommaren/början av hösten hade också varit trevligt och passande.
2. SHK - Kanske "köpa in sig" och ha en Blekinge-grupp i samband med någon annan SHK/BKK där det passar.
3. Mek/ställa fjädringen-kurs - Finns många duktiga i länet. "Petjo" är ju gammal i gamet och en jäkel på inställningar på hojen.
4. BKK/SHK Dubbeldag där vi erbjuder möjlighet till att hinna med fler steg och kanske bättre pris. Blev lite inspirerad när jag så på filmen från Kemora.

Wallfärder
2011-11-23, 13:50
hoj,
Vi har ytligt vid mötes diskusion haft uppe att en dubbel dag kan vara aktuellt om intresse finns
bland MC åkare. Dock, var det bara än så länge en ide. Men dom är ju till för att omsättas
om rätt förutsättningar finns :tummenupp
...och vi jobbar ju för att få till just de förutsättningarna. En liten överaskande öppning dök ju nu i helgen, så vi får se hur den faller ut.:)