handdator

Visa fullständig version : Handledare sökes..

White Lady
2011-08-13, 22:54
Halloj! Jag letar efter en handledare som kan hänga med mig på mina första turer på MC. Jag håller just nu på att köpa sporthoj och ta A-behörighet.
Har B-berhörighet sen länge. Självklart bjussar jag på fika och du får ersättning. Jag bor i Köping. Kan köra kvällar och helger.
Kontakta mig här eller slå mig en signal på 070-668 38 02.
Tjing!

SGM
2011-08-14, 11:00
Vi är ett gäng som träffas och tar en tur tisdagkvällar i Köping, McD 18.00. :) Det finns några goa' grabbar som sällan bangar för att ställa upp lite i det gänget.

Sportlover (sportis på sh) här på forumet brukar sällan vara sen att svara, är nästan lite förvånad att han inte redan erbjudit sig. :D

/J - med ett år för lite med lappen för att agera handledare (men instruera SHK i snabb steg 4 går bra :D ).

sporTlovER
2011-08-14, 20:58
Vi är ett gäng som träffas och tar en tur tisdagkvällar i Köping, McD 18.00. :) Det finns några goa' grabbar som sällan bangar för att ställa upp lite i det gänget.

Sportlover (sportis på sh) här på forumet brukar sällan vara sen att svara, är nästan lite förvånad att han inte redan erbjudit sig. :D

/J - med ett år för lite med lappen för att agera handledare (men instruera SHK i snabb steg 4 går bra :D ).

Ha ha..jag detta måste jag ha missat;) Visst i mån om tid kan jag väl ställa upp för en hojsyster, vi brukar annars rulla ett gäng på tisdagar.

gluffis
2011-08-17, 15:40
Jag har tyvärr inte tid känner jag. Annars har jag iaf haft kortet nog länge för att vara handledare ;)

Tudor_66
2011-08-18, 20:12
Då var det dags igen då=) Klart vi fixar det här! På lördag ska jag köra till Gröndal/Eskilstuna för att möta upp en annan tjej, sedan ska vi köra till Katrineholm för att skjutsa en stackare som det fixas svensexa för. Han ska köras till Västerås. Sedan blir det väl hemfärd till Köping. Men, har du kört hoj förut, har du inte det så blir det här kanske lite mycket för en premiär. Då kanske vi ska börja med lite lugn manövrering på någor avskild ställe. Hör av dig så får vi se hur vi gör. Tor Berg 070-6321528

Gulljenta
2011-08-18, 22:58
Husk at ni må söka Transportstyrelsen om det och vara handledare, det kan ta lite tid...