handdator

Visa fullständig version : Idioter på vägarna

sony6
2011-06-26, 17:56
På väg hem idag med hojen , på Bredviks rakan , Kalix så blev jag omkörd av en IDIOT på insidan !!!! TÄNK sitta på en hoj och bli omkörd på insidan , vilka IDIOTER det finns, en Vin röd metallic , volvo s 80 han körde så fort att jag inte ens hängde med,,försökte haka på , men slutade vid 140 km , men han bara blåste vidare,,vilka IDIOTER det finns på vägarna. Nu har jag fått ett namn en IDIOT från Bredviken

DearHunter
2011-06-26, 18:57
På väg hem idag med hojen , på Bredviks rakan. Kalix så blev jag omkörd av en IDIOT på insidan !!!! TÄNK sitta på en hoj och bli omkörd på insidan , vilka IDIOTER det finns, en Vin röd metallic , volvo s 60-80/ Audi / Bmw, han körde så fort att jag inte ens hängde med,,försökte haka på , men slutade vid 140 km , men han bara blåste vidare,,vilka IDIOTER det finns på vägarna

Japp...bordellen stängde väl tidigt... Tyvärr så finns dessa "element" även i övriga samhället oxå. De hamnar förr eller senare bakom lås och galler........ så ta det lugnt du :)

lime
2011-06-27, 08:31
Försök aldrig argumentera med en idiot. De drar bara ner dig på sin nivå och sedan slår de dig på ren erfarenhet.

Geggamoja
2011-06-27, 08:39
Första gången det hände mig blev jag rätt irriterad, sedan insåg jag att han bara körde som vilken motorcyklist som helst :)

Marie
2011-06-27, 21:24
Något som är synnerligen irriterande, är ju de där krompråmarna när de färdas i svärmar på ett femtiotal pråmar eller mer.
De rör sig i verklig slow motion, vanligen 10 km/h under gällande fartgräns och är mera till hinders än en 24-meters långtradare (de brukar i alla fall köra betydligt fortare, och är kortare att köra om) och mera oberäkneliga än en nybliven husvagnsägare med jättevagn.

Jag råkade ut för dessa eländigt lusiga vägmarodörer i söndags på väg 107 :mad: