handdator

Visa fullständig version : Grundkurs/Avrostning Slagnäs 21/5 2011

mc4ever
2011-04-29, 19:28
Då är det dags för årets Grundkurs/Avrostning i Slagnäs.
Vi Samlas kl. 10.00 lördagen den 21 maj vid Affären/Macken för gemensam färd ut till övningsområdet.
Vi håller på ca 4 timmar. Ingen föranmälan behövs utan drop-in gäller. Kostnaden är 150:- per person. Medtag helst jämna pengar. Kaffepannan kommer som vanligt att finnas på plats.

Alla motorcyklister och deras passagerare kan delta och självklart alla typer av hojar. Skyddskläder för motorcykelåkning ska användas. Instruktörerna anpassar övningarna utifrån dina förkunskaper.

Välkomna
SMC Norrbotten
Eje & Frans

Vid frågor kontakta Eje på 070-6053786

Banditen 51
2011-05-12, 16:19
Hoppas det kommer ännu fler till Slagnäs än vad det var i Boden. Kursen lär bli lika rolig där hos dig Eje. :D

roffe_s
2011-05-12, 20:40
Jag passade på att göra lite reklam för detta även på sporthoj.com (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=241096):) Vill Kawan fortfarande låtsas att den är en trecylindrig Trajja eller ryter den från alla fyra cylindrar numera?

mc4ever
2011-05-21, 16:58
:)
Vill tacka dessa 7 st tappra och duktiga deltagare som med glatt humör trotsade regnet och efter viss tvekan fick känna och uppleva att det inte är någon som helst fara i att bromsa hårt i hällregn och genomblöta vägbanor :D
En riktig eloge för ert deltagande!

Eje o Frans

PS: Kawan envisas fortfarand med att vara trajja... den funkar lika dåligt än 2-3cylindrig :cool:

UglyJazz
2011-05-21, 22:19
Är den två-trecylindrig hela tiden eller bara vid fukt och väta i luften?

Kawa-98
2011-05-23, 09:55
Hej Eje och Frans

Vill tacka för Lördagens " Avrostning" i Slagnäs , det var som vanligt väldigt trevligt att komma till er.
Vädret kan ju ingen styra , men det var ju bra att prova bromsa även i regn.
Synd bara att vi blev så få från Sorsele , har nog lite med vädret att göra.
kaffet och korven smakade som vanligt " Superbt".
Enda smolket i bägaren var ju att vi inte fick kontrollmärket i år ( Jag hade ju hoppats att få sätta dit 5-års jubileumsmärket på rutan) .
Men den anmärkningen skickar jag högre upp i SMC;s ledning.
Tack än en gång för en trevlig dag , och väl mött 2012.

Hazze Linder