handdator

Visa fullständig version : Den 28/4 "Utrotningshotad"

Nea
2007-03-29, 23:51
Hej
Vi hade styrelsemöte i söndags i Perstorp hos PMCK och där kom vi fram till att vi ska ialla fall ha 2 samlingspunkter i Skåne den dan. En som går från Kristianstad till Degeberga och veteranmarknaden. I Degeberga ska vi ha tält med info om vad som händer och vad det innebär. Det kommer att skickas ut pressmedelande till alla berörda tidningar och till sydnytt, vi hoppas det är intressant för dom.

Den andre kommer att bli ihop med SKMC rally som startar på Ekerödsrasten och sen tar sig ner till malmö där dom kommer att ha nån sorts arrangemang.
Är det nån som är intresserad av att hjälpa till på dom olika arrangemangen så tveka inte hör av er till oss, ju fler vi är desto starkare är vi.

MVH Reneé V.ordf Smc-Skåne

Ducatista
2007-03-30, 07:29
Blir vi många så kan vi sprida oss och ha aktiviteter på flera ställen.
Kom igen nu kära medlemmar och visa att ni inte bara pratar utan även kan agera.

Marie och Surkatten är väl självskrivna funktionärer, eller hur? ;)

asterix
2007-03-31, 09:09
Kan redan "höra Rost vässa klorna"!! Hahah!! (ironi) Jävlas inte kroppen för mycket,så dyker jag upp i Kristianstad.Har gjort ihop en pärm med gamla SMC-blad(numera MC-Folket) med början 1977!! Blev SMC-medlem redan då.Har samlat på mig en del under årens lopp,har dock inte sparat allt.Som vanligt blev det lite "off topic".

Surkatt
2007-04-02, 07:13
Marie och Surkatten är väl självskrivna funktionärer, eller hur? ;)

Jag kan här meddela att jag redan är funktionär den dagen.... så du kan va lugn Ducatista..... jag har att göra!!!! ;)

ROST
2007-04-02, 08:02
Jag kan här meddela att jag redan är funktionär den dagen.... så du kan va lugn Ducatista..... jag har att göra!!!! ;)

Du lilla surkatt skall väl vara vid målet i Malmö då kan du vara med på båda delana katter har ju 9liv sådet är ju bara att undvara ett åt de UTROTNINGSHOTADE du är väl sjäv en av dom(även att man köt med lånta fjädra)::rolleyes: Jag skall vara i Degeberga så vi kan inte hälsa på varandra :D

Surkatt
2007-04-02, 08:59
... Jag förstår inte riktigt vad du menar ROST...
.... Lånta fjädrar??? :confused:

Men jag kommer inte alls vara i mc-kläder den dagen.... har barn som har aktiviteter..... ;)

ROST
2007-04-02, 11:41
... Jag förstår inte riktigt vad du menar ROST...
.... Lånta fjädrar??? :confused:

Men jag kommer inte alls vara i mc-kläder den dagen.... har barn som har aktiviteter..... ;)

Du förstår säkert vad jag menar fall du bara vill:rolleyes:

Nea
2007-04-19, 19:33
Hej

Vi ska samlas på scan parkeringen i Kristianstad kl 10,00 för att sedan köra ner till Degeberga och Veteranmarknaden. Rost kommer att hålla i körningen ner så det blir garanterat fina vägar.

Hoppas nu bara vädret är med oss.

Varmt välkommna kom och visa ert missnöje över Regeringsförslaget.
MVH Reneé V.Ordf Skåne

hocke
2007-04-20, 20:50
Hej

28/4 Malmö

Ni kan köra Nils Holgerson Rallyt och vid målet ( skånes Motorcyklisters klubbstuga ) Har vi ett Tält med infomation. Efter prisutdelningen kör vi
i en kortege runt Malmö.
Ni kan köra direkt ner till klubbstugan ifall Ni vill.

Väl mött med ett stort missnöje

Håkan Svennerstedt

Ducatista
2007-04-23, 09:28
Korteger:
Fr Kristianstad till Degeberga
Avfärd fr Scans parkering, torggatan 4 kl 10

Fr Malmö till Burlövs Center
Avfärd fr SKMCs klubbstuga, Södertorpsvägen 90 ca kl 17:30
Kristianstad - Torggatan (kl 8:30-10)
Degeberga - MC-Veteranmarknad (kl 10-15)
Malmö - Stortorget (kl 10-15)
Malmö - Södertorpsvägen 90 (kl 10-17)