handdator

Visa fullständig version : Köp och sälj avdelningen saknas fortfarande

woody
2007-03-29, 13:12
[B]Köp o sälj avdelningen saknas fortfarande i SMC
varför blir det inget av det???

Galne Dansken
2007-03-29, 22:45
Oj :eek:

Då är det nog bäst att jag ber webbchefen om att lägga ner dom sista tester av hans insatser för att få Köv & Sälj klart - då kan ha fokusere på medlems login istället ;)

(Vi har just nu +2.000 överarbetstimmar på lille servicekontoret borta i Mora - men, vi gör så gott vi bara ka´ - bättra än så ka det nog inte bli - med dom medel som finns.. det är så mycket grejor vi oxå vill ha klart så snabbt som möjligt...)

Robford
2007-03-30, 07:16
Kan man inte använda sej av den här Clubtråden då att lägga ut säljes eller köpes på ? Med rubrik köpes eller säljes. Bara en idé.

(premiärtur igår 29/3 i Leksand !!jippiii)

Maria Nordqvist
2007-03-30, 12:08
Söka/köpa mc finns sedan ett par månader. Kolla till vänster på startsidan. Det är en sammanställning av samtliga sökmotorer på nätet, www.allaannonser.se Det är en kompromiss tills vår egen köp & sälj är klar.

Galne Dansken
2007-03-30, 17:52
Kan man inte använda sej av den här Clubtråden då att lägga ut säljes eller köpes på ? Med rubrik köpes eller säljes. Bara en idé.

(premiärtur igår 29/3 i Leksand !!jippiii)

Livet är enkelt - och ja är bjuden ;)
Klart att man bara kan dra igång en tråd här på forummet och även lägga in bilder på det man vill sälja eller köpa..

Ducatista
2007-05-30, 12:50
Jag följde Galne Danskens råd och slängde upp en säljtråd här på Club-delen, och blev minst sagt förvånad när tråden plötsligt försvann. Trodde första att jag hade drömt att jag lagt ut dem men gav mig inte utan började leta.

Då hittade jag, i en annan avdelning på forumet, att det numer finns en annonsdel.
För att inte fler ska drabbas liksom mig av bortraderade trådar får ni länken här: http://annonser.svmc.se/

Tengaipetrus
2007-06-01, 22:33
Man skulle med fördel kunna lägga upp länken på lämpligt ställe på förstasidan så slipper vi leta i denna tråd eller i nyheterna för att hitta dit.
Petrus