handdator

Visa fullständig version : MC-Folket

wildstaren
2011-03-17, 23:41
Vart tog Norrbotten vägen då de gäller upplysningar om allt som vi vill veta,de som hänt sen förra numret .Har ni skrivartorka.....undrande på
sidan där alla andra refererade sina bidrag

JoHu
2011-03-18, 16:31
Ja...ni är inte ensamma, vi i Kalmar län är inte heller bortskämda med text i blaskan.
Fast det verkar som vi har vant oss....:)

UglyJazz
2011-03-18, 21:51
Nä, det har inte varit skrivtorka.

Spalten har mailats in i tid, men av någon okänd orsak har den inte kommit med i tidningen.
Det kan vara så att den mänskliga faktorn varit i farten eller att det helt enkelt uttryckt blivit något fel i överföringen, den har inte kommit fram osv.

Jag var lika häpen som vem som helst annars att det inte fanns någon Norrbottensspalt i detta nummer. Jag kan inte få dit den retroaktivt i tidningen men jag skulle kunna pm:a den till den som vill ha den... Kom ihåg att hålla koll på hemsidan också.

Om det är till någon tröst så är det redan skickat en spalt till nästa nummer.

Håll ut, det är inte långt till våren nu.

Mvh Jaska T, ordförande SMC Norrbotten

wildstaren
2011-03-19, 02:22
Nä, det har inte varit skrivtorka.

Spalten har mailats in i tid, men av någon okänd orsak har den inte kommit med i tidningen.
Det kan vara så att den mänskliga faktorn varit i farten eller att det helt enkelt uttryckt blivit något fel i överföringen, den har inte kommit fram osv.

Jag var lika häpen som vem som helst annars att det inte fanns någon Norrbottensspalt i detta nummer. Jag kan inte få dit den retroaktivt i tidningen men jag skulle kunna pm:a den till den som vill ha den... Kom ihåg att hålla koll på hemsidan också.

Om det är till någon tröst så är det redan skickat en spalt till nästa nummer.

Håll ut, det är inte långt till våren nu.

Mvh Jaska T, ordförande SMC Norrbotten
Jag får naturligtvis vara nöjd med det svaret,men då du skickar in det till smc,så måtte du väl ändå få de bekräftat i god tid att det kommit fram.

Pilgrim
2011-03-20, 19:33
Kan inte den saknade spalten läggas upp i en tråd på SMC - Norrbotten? :confused:

UglyJazz
2011-03-21, 09:55
Kan inte den saknade spalten läggas upp i en tråd på SMC - Norrbotten? :confused:

Det var ingen dum ide. Jag ska tala med webmaster om detta och se om vi kan göra en stående spalt på vår SMC Norrbottenssida.
Denna spalt kommer ju i så fall ändå inte att ta bort spalten ur tidningen, men den skulle kunna vara ett gott komplement.
En tråd i forumet kanske inte är det optimala sättet, men jag lovar att återkomma snart i ärendet.

Med vänlig hälsning Jaska T, ordförande SMC Norrbotten.

wildstaren
2011-03-26, 00:00
Det var ingen dum ide. Jag ska tala med webmaster om detta och se om vi kan göra en stående spalt på vår SMC Norrbottenssida.
Denna spalt kommer ju i så fall ändå inte att ta bort spalten ur tidningen, men den skulle kunna vara ett gott komplement.
En tråd i forumet kanske inte är det optimala sättet, men jag lovar att återkomma snart i ärendet.

Med vänlig hälsning Jaska T, ordförande SMC Norrbotten.

Nå vart tog spalten vägen,den borde gå att få in samma dag som det påtalades

wildstaren
2011-04-03, 17:30
Jag ser fortfarande ingen tråd angående det glömda inlägget från norrbotten

UglyJazz
2011-05-01, 14:32
Spalten finns numera sedan en tid på hemsidan.
Vi har beslutat att inte lägga ut spalterna på nätet innan tidningen kommit i brevlådan eftersom det då skulle bli rätt så ointressant att invänta tidningen.

Man hittar den under SMC Norrbotten ==> Mc-Folket och den kan alltid komma att revideras och uppdateras beroende på omständigheter.