handdator

Visa fullständig version : SM-final i Isracing 24/3

Bluegreengrey
2007-03-22, 13:26
Hej,

Några som ska åka o kika på lite Isracing??? Vädret ska bli OK, perfekt för lite isracing nu när det börjar dra i mc tarmen ;)

SM-final i isracing

Isracing med deltagare från Funbo motorsällskap där b.la. förarna Thorleif Burman, Jocke Söderström och Palle Johansson tävlar. På motorcyklar kommer även P-O "Posa" Serenius och Stefan Svensson att medverka. Mellan 6000 till 8000 åskådare har kommit till isracingfinalen de senaste åren. Korv, läsk och hamburgare till försäljning.

Plats: Studenternas IP, Uppsala
Datum: 2007-03-24
Tid: Kl. 15
Avgift: 120:-, barn under 15 år fri entré med målsmans sällskap, förköp UNT City tfn 018-478 10 70

Arrangör: Funbo MS
E-post: funboms@tele2.se
Webbplats: www.funboms.se

@nderz
2007-03-22, 15:47
Hej,

Några som ska åka o kika på lite Isracing??? Vädret ska bli OK, perfekt för lite isracing nu när det börjar dra i mc tarmen ;)

Kommer från Stockholm vid den tiden, efter att tittat på nya hojen.
Är vädret "lämpligt" stannar nog barnen och jag och njuter av ljudet, lukten och förhoppningsvis det fina vädret (om jag kan övertala dottern att det faktiskt är roligt)

Bluegreengrey
2007-03-22, 21:41
Ja jag och Tompa ska dit, så det är bara pingla om ni vill ses där!

Ullis
2007-03-23, 11:30
Ni får ha en underbar dag i solen (har hört att den ska lysa). Njut av doften & ljudet, det är ett år tills ni hör & ser det exakta igen :)

Själv är jag i Sthlm & försöker bygga klart hojen, man vill ju ut på vägarna snart.

Hejs // Ullis

Hanlotta
2007-03-23, 16:12
Om inget oförutsett inträffar så kommer jag dit.

Bluegreengrey
2007-03-25, 15:40
Hoppas ni hade kul!!
BIlder?

Jag o Tomas fick omprioritera, och vädret var inte så inbjudande som vi hoppas heller för den delen. =/

Lucky Luke
2007-03-25, 21:14
Hoppas ni hade kul!!
BIlder?

Jag o Tomas fick omprioritera, och vädret var inte så inbjudande som vi hoppas heller för den delen. =/

Jodå det var skoj den stund jag var där.
Jag är säker på att JBG har några shyssta bilder, kameran gick varm.