handdator

Visa fullständig version : Motorcykelsäsongen 2011

Catta
2010-11-22, 09:11
Vi håller på för fullt att planera inför nästa säsong.
Så vad är det för kurser och aktiviteter ni vill att vi ska anordna nästa år.

Ska vi fortsätta med:
tjejavrostningen/grundkurs i Söderhamn?
avrostningen/grundkurs i Söderhamn?
Vill ni ha någon förändring av grundkursen?
MC-dagen den 6 juni med hemligt resemål?
mm

Kom med förslag.

påK-en
2010-11-23, 20:38
Avrostning/Grundkurs är väl en tradition - nåt att tveka om?
Sen ser man ju fram emot Rörberg!
Distriktet har väl även varit inblandad i körningarna på Mittsverige, en nyttig grej!

Jan H
2010-12-09, 11:14
Har funderat på om det inte skulle kunna fixas "avrostning light" i Järvsö i samband med "Hojdagarna" i maj. Dit åker ju mycket folk och somliga av dom skulle nog kunna vika en stund mellan "hamburgarna". (helst komplett kurs så klart om det finns plats)

vss04gfs
2010-12-31, 15:01
Rörberg förstås!
Ser fram mot att få rosta av mig! :)

pashans
2011-02-23, 10:50
Jag undrar om det arrangeras någon gruskurs? Isåfall anmäler jag intresse här och nu.

cage
2011-02-23, 16:04
Jag undrar om det arrangeras någon gruskurs? Isåfall anmäler jag intresse här och nu.

Hejsan...

Kul att du frågar... Detta har diskuterats inom styrelsen och vi planerar att köra en gruskurs under sommaren.
Hur upplägget blir och när och var osv är idag inte bestämt. Men det kommer annonseras ut här på forumet.

En fråga till er övriga.. Är ni intresserade av en gruskurs med mer gatbetonade hojer och/eller för off-road hojar med lite med nabbdäck??

//Christer

påK-en
2011-02-24, 12:28
Hejsan...

Kul att du frågar... Detta har diskuterats inom styrelsen och vi planerar att köra en gruskurs under sommaren.
Hur upplägget blir och när och var osv är idag inte bestämt. Men det kommer annonseras ut här på forumet.

En fråga till er övriga.. Är ni intresserade av en gruskurs med mer gatbetonade hojer och/eller för off-road hojar med lite med nabbdäck??

//Christer

Kan vara intresserad av en enklare variant med en "halvoffroad" (enståka 650), mönstrade däck, dock ej nabbvarianten.

MartinW
2011-03-17, 15:47
Hejsan...

//Christer
Jag är, precis som Pontus J.W., intresserad av en gruskurs för on/off-road hjoar inte nödvändigtvis med nabbdäck