handdator

Visa fullständig version : Höstkörning

Banditen 51
2010-10-16, 18:32
Det var en härlig dag för en mc-tur idag. Jag och brorsan åkte från Luleå till Boden och fikade där på Retro Café. Därefter åkte vi tillbaka till Luleå. Det såg lite lurt ut på vissa ställen men det gick fint att köra ändå. Solen sken och det var jätteskön temperatur (+3 grader). Nu får man nog säga att man har kört färdigt för den här säsongen. (Kanske det blir en tur imorgon också) :rolleyes:

Banditen 51
2010-10-18, 15:56
Imorgon tisdag avser jag att åka en sväng till Boden igen. Start från Ok Center i Luleå kl. 13.00. Haka gärna på så många som möjligt.

Banditen 51
2010-10-19, 16:00
Imorgon tisdag avser jag att åka en sväng till Boden igen. Start från Ok Center i Luleå kl. 13.00. Haka gärna på så många som möjligt.

Det blev en riktigt skön körning trots mulet väder. Och varmt i luften var det också med +8 grader. Vi blev tre från Luleå och en från Skellefteå som körde den här dagen. Nu är hojen nytvättad och redo för nästa körning. Tyvärr så har de hotat med kyla och snö framöver. Nu får vi nog börja putsa av dammet på snöskotern de som har en. ;)