handdator

Visa fullständig version : Rörkenbilder 2010-09-05

Muffin
2010-09-05, 19:06
Bilder från dagens knixövningar på Rörken finns här http://picasaweb.google.com/instamaticklubben Snyggt kört!

Mats; jag la upp "dina" bilder i originalstorlek, funkar det?

Frågor, synpunkter och klagomål (helst inte) skickas till instamaticklubben@gmail.com

77mats
2010-09-05, 19:23
:D:D:D:D:D

Haha, ja, det funkar nog! Blev många bra bilder för dig idag, på andra hojåkare också :rolleyes:

adrian_vg
2010-09-06, 09:30
Snygga bilder!

Tror bestämt att min bästa profil är den där jag svänger bort från fotografen. Får jobba lite på mitt "fighting face" också, verkar det som... ;)

Muffin
2010-09-06, 10:49
Snygga bilder!

Tror bestämt att min bästa profil är den där jag svänger bort från fotografen. Får jobba lite på mitt "fighting face" också, verkar det som... ;)

Förvara hojen i hallen i vinter så kan du öva framför spegeln :D
Vi får hoppas att det blir lite bättre uppslutning på nästa Rörken-knix så Mats kan försvinna i mängden (med sin solgula hoj :rolleyes:) och slipper känna sig så utsatt :D

anna_karinf
2010-09-06, 12:26
Mycket fina bilder!! Du är duktig!:)

jonasM
2010-09-06, 13:47
Snygga bilder! Tack för det!

adrian_vg
2010-09-06, 14:48
Förvara hojen i hallen i vinter så kan du öva framför spegeln :D

Heh, frun kanske misstycker. Det var ett himla kiv när jag var tvungen att ta in Edwin i hallen förförra vintern och fixa en grej... :rolleyes:

Vi får hoppas att det blir lite bättre uppslutning på nästa Rörken-knix så Mats kan försvinna i mängden (med sin solgula hoj :rolleyes:) och slipper känna sig så utsatt :D

Kände han sig utsatt? :D

77mats
2010-09-06, 14:55
Heh, frun kanske misstycker. Det var ett himla kiv när jag var tvungen att ta in Edwin i hallen förförra vintern och fixa en grej... :rolleyes:

Kände han sig utsatt? :D

Nepp, alltid lärorikt att se hur man själv rör sig på hojen :rolleyes:

adrian_vg
2010-09-06, 15:02
Nepp, alltid lärorikt att se hur man själv rör sig på hojen :rolleyes:

Aha, utsatt på det viset. Lärorikt åt båda håll... ;)

Muffin
2010-09-06, 18:11
Ha ha! Jag inte fått några klagomål, bara nån fin liten hint om att han fastnar på väldigt många bilder. Sorry! Det var inte meningen att hänga ut någon :o

Så du är en så dålig förhandlare att du inte ens kan få frugan att lyda? Man ger lite och man tar lite mer, enkelt :D

adrian_vg
2010-09-06, 19:42
Så du är en så dålig förhandlare att du inte ens kan få frugan att lyda? Man ger lite och man tar lite mer, enkelt :D

Jag förhandlade aldrig. Drog in Edwin medan hon var borta några dagar på nåt läger med jobbet, men hann inte klart innan hon kom hem. :rolleyes:

Skulle ha hunnit klart om jag inte hade behövt tina upp den jämrans motorcykeln först... :cool:

chris the rat
2010-09-10, 16:41
Tog ett och använde i en annons på blocket! Hoppas det går bra..

Muffin
2010-09-10, 19:26
Tog ett och använde i en annons på blocket! Hoppas det går bra..

Självklart! Bara kul om nån har användning för bilderna.