handdator

Visa fullständig version : AKm Molanda Järpen igen 2-3 september

Ricken
2010-08-19, 08:18
Ni missar väl inte chansen att få gå kurs på hemmaplan?

Anmäl er och var med under 2 dagar uppe i Järpen.

2-3 september, sen har vi årsmötet i Åre på Continental Inn på lördag.

https://www2.svmc.se/kurser--school-?courseType=school&subType=all&courseId=231&apply=true

https://www2.svmc.se/kurser--school-?courseType=school&subType=all&courseId=222&apply=true

Bokning för boende o mat:
http://www.svmc.se/templates/xform.aspx?id=6290

2010-08-30, 20:18
Du ser ensam ut här Ricken??:o

HighfidelitY
2010-08-31, 12:34
Jag är med... I tanken iallafall! :)

(PärAllan också!)

Ricken
2010-08-31, 13:51
Ensam är stark?...

Hinkas
2010-08-31, 13:52
Jag är starkt emot Ricken och hans orangea blomspruta, hjälp vad det svider i ögonen när han spolar ansiktet på en och saltet från svetten i pannan sköljer ner i ögonen... Usch och fy!
Men jag är för kärning på Molanda! Men kommer inte kunna vara med er :(. Ni får skicka positiva vibbar åt svegshållet när ni är där uppe och roar er och jag sitter på jobbet.

roffe_s
2010-08-31, 17:50
*nynnar* "-Avundsjuk, jag blir så aaaavundsjuk..."

Hinkas
2010-08-31, 20:31
*nynnar* "-Avundsjuk, jag blir så aaaavundsjuk..."

Vi skulle nog kunna köra tvåstämmigt där...

påK-en
2010-09-01, 12:26
Lastade i störtregn igårkväll,:( kan inte finnas mycket vått kvar däruppe.:confused:
Snart bär det av!
Ser framemot ett par (som vanligt) kul dagar!
:D

Hinkas
2010-09-01, 13:08
Dom där yra norskarna säger ju att det ska vara fint väder IAF, bara sol.
Blir inge mer avundsjuk då... Kanske blir sådär perfekt, strålande sol och inte jättevarmt i luften, sådär lagomt trevligt.

Hinkas
2010-09-02, 16:35
Hoppas ni har haft en bra första dag däruppe :)

Ricken
2010-09-02, 18:09
Järpen, vad kan man säga. Där levereas det alltid. Lite kallt i luften men inte värre än att mössan åkte på. Shortsen däremot tog jag inte av mig.
:)

Hinkas
2010-09-02, 18:24
Järpen, vad kan man säga. Där levereas det alltid. Lite kallt i luften men inte värre än att mössan åkte på. Shortsen däremot tog jag inte av mig.
:)

Massor med sommar kvar ju, så klart att shortsen måste vara kvar på då :)
Jag tror jag gör något så ovanligt att jag åker ut en sväng med hojen här på hemmaplan...

Maria Nordqvist
2010-09-02, 21:36
Bra dag men kall. Kul bana man jag köra i åt olika håll = 2 banor på en dag-

Hinkas
2010-09-02, 23:02
Bra dag men kall. Kul bana man jag köra i åt olika håll = 2 banor på en dag-

Ni har väl inte varit i baren och handlat?

Det är en riktigt rolig bana, synd att jag inte kunde vara med er däruppe... Var ut en sväng här hemma istället, 4ºC var inte så kul.

Maria Nordqvist
2010-09-03, 10:27
Ni har väl inte varit i baren och handlat?

Det är en riktigt rolig bana, synd att jag inte kunde vara med er däruppe... Var ut en sväng här hemma istället, 4ºC var inte så kul.

svårt att skriva rätt på Iphone. ;)

Hinkas
2010-09-03, 13:44
svårt att skriva rätt på Iphone. ;)

Brukar låta så :p

påK-en
2010-09-03, 21:21
Har haft två bra dagar på Molanda, bra att köra åt olika håll - varierar körningen plus att man inte sliter däcken bara på ena sidan.
Vi två hälsingar som deltog är överens om att vi gärna kommer tillbaka.
Vi tackar Per och gänget för att dom fixade detta.
:D:D

påK-en
2010-09-04, 09:28
Har tänkt lite mer på erfarenheterna från Molanda.
För det första fattar jag fortfarande inte hur instruktörerna kan vara så engagerade och dessutom trevliga (att dom lär ut en massa nyttigheter är ju självklart), kurs efter kurs - dom sanna entusiasterna!:)
Banan passar mig personligen rätt bra, inte alltför lång transportsträcka mellan sista och första kurvan, inga kurvor utan att man får tänka till lite.
Lite annorlunda med ett krön, känns ganska nyttigt.
Det verkade som om dom som körde lite fortare hade ett flertal ställen att köra om på också, man slipper känna sig som en stoppkloss.
En känsla, som vi var några som upplevde, var att det slet hårt på däcken, kanske inte så konstigt för det blev ju mycket kurvkörning med så pass kort bana (det är ju kurvorna som är skojigast).
Summering - de som inte kom de här två dagarna missade nåt bra!