handdator

Visa fullständig version : Knix 7:e augusti Lockarp

Lomma
2010-08-05, 11:48
Är det någon som kan svara på hur anmälningsläget ser ut? Jag är inte anmäld men sugen på att åka dit och då vill man ju veta om man har chans att komma med =)

Svempa
2010-08-05, 12:50
Hej

Enligt informationen på SMC Skånes hemsida så ska det finnas platser kvar (http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=8181) .

"Det finns ganska många platser kvar till KNIX Lockarp den 4/7.

Föranmälan är stängd, men kom ut till Lockarp på morgonen mellan 7.15 - 8.15 och ta med dig 450:- (jämna pengar, tack). Det är först till kvarn som gäller...
I priset ingår lunch.

Samma saker gäller i övrigt: se www.svmc.se/skane/knix"

Föreslår att du kontaktar Per "Pelle" Randau som är ansvarig för utbildningar och bör veta hur aktuellt läge är; pelle.r@smcskane.org, 0733-128398.

LYCKA TILL /Sven Liljekvist

Barta
2010-08-05, 13:10
Som det ser ut just nu så finns det 6 platser kvar. Kom ner i god tid och anmäl dig. Först till kvarn.

Lomma
2010-08-05, 17:08
Tackar boys. Då vet jag läget.

Janner
2010-08-08, 12:09
...för en solig, härlig dag (vem som nu ska ta emot det tacket :confused:).
...för mina trevliga instruktörer, Casper, Peter, Magnus. Kul att ni ville komma och ni gjorde ett jättebra jobb. Ni var självgående och vi hade bra diskussioner.
...Johannes som var med och tittade hur det går till att vara instruktör. Vi hade goda, givande diskussioner om tjejernas körning. Jag uppskattar också din öppenhet för att vara med i grön grupp.
...till mina "tjejer", deltagarna förstås. Ni kämpade väl trots att ni hade svackor :mad:, vädret var klibbigt ibland :cool: och det var mycket att lära :confused:. Tänk på blicken! ;)

Kör med insidan och akta er för stressade semesterfirare på väg hem.

Mathias
2010-08-08, 12:38
Från några som hade kul: http://www.vfr-forum.se/viewtopic.php?t=3316

britt-mari
2010-08-10, 08:37
...för en solig, härlig dag (vem som nu ska ta emot det tacket :confused:).
...för mina trevliga instruktörer, Casper, Peter, Magnus. Kul att ni ville komma och ni gjorde ett jättebra jobb. Ni var självgående och vi hade bra diskussioner.
...Johannes som var med och tittade hur det går till att vara instruktör. Vi hade goda, givande diskussioner om tjejernas körning. Jag uppskattar också din öppenhet för att vara med i grön grupp.
...till mina "tjejer", deltagarna förstås. Ni kämpade väl trots att ni hade svackor :mad:, vädret var klibbigt ibland :cool: och det var mycket att lära :confused:. Tänk på blicken! ;)

Kör med insidan och akta er för stressade semesterfirare på väg hem.

Hej och tack själv!

Jo, jag tänker på huvudet hela tiden - haha! Det är mycket man inte vet; bra att någon påpekar. Men titta lite på omgivningen måste jag när jag är ute och kör - fast mest på och kring vägen! Det finns alldeles för många dårar ute. Igår såg jag en på hoj; endast iklädd shorts, t-shirt och sandaler - usch!

Fr3dd4n
2010-08-10, 08:53
Är det ingen som har lite bilder att lägga upp från lödagens övningar?
Tyckte mig se en hel del kameror.

A.karlsson
2010-08-10, 20:53
Har idag lämnat en cd med lite bilder till Pelle. Imorgon(onsdag) skulle han hämta lite fler bilder från lördagens KNIX så det kommer nog snart upp lite! :)

Fr3dd4n
2010-08-11, 08:26
Gött =)

Aliceborg
2010-08-12, 20:22
Jag har lagt upp lite bilder från Lockarp.

http://galleri.mks-gaming.com/#home

/Alice