handdator

Visa fullständig version : KNIXen 4 Juli

pellehbg
2010-07-03, 13:34
Hejsan på er alla!
Jag vill bara påminna er om att det körs en kurs i morgon ute på Lockarps gokartbana ni som glömt att anmäla er kom ut där finnes lite platser kvar så det är först till plats som gäller o kontant betalning på plats .
Ni ser ju hur vädret ser ut idag o det skall ju vara lika fint i morgon så kan ni inte köra så kom ut o titta!!
MVH Pelle

Janner
2010-07-04, 19:15
Så har en bra dag på Lockarp passerat igen. Idag var det inte bara varmt, utan grymt hett! :cool:

Vill tacka deltagarna för att ni härdade ut både värme och instruktioner utan att tappa orken och viljan.

Tack till mina duktiga instruktörer som gör ett så bra jobb. Det är härligt att se så många glada ansikten efter en dag med körning. Alla blir inte bäst på allt, men alla får något med sig hem för dagen och det är det viktiga. Vi får dessutom ett gott betyg när de vill komma tillbaka och köra igen.

Ha det gott och till vi ses igen, bry er om varandra - i trafiken och utanför.

Breiz
2010-07-05, 16:56
Jag hade grymt kul på lockarp i går!!!

Till sist gick det riktigt bra också, trots några så missöde ut i gruset!!

Vill tacka min instruktör PW för hjälpen att bli en bättre förare. Trots värmen hade alla ett gott humör.

Lomma
2010-07-05, 20:58
Det var ju en hel del fotografer längs banan, är det någon som vet var bilderna kommer att finnas / finns?

Tack för en synnerligen trevlig dag! Ett särskilt tack till Eva och hennes medhjälpare i grön grupp - jag hade hur kul som helst och blev klokare på kuppen.

Cowbell
2010-07-06, 00:31
Instämmer i lovsången: Grymt kul och lärorik dag, god stämning och inga frågor kändes "för dumma". Kommer garanterat att återkomma, samt rekommenderar frenetiskt till "ofrälsta" i bekantskapskretsen.

Ett inte så ringa smolk i bägaren är att hojen blev stulen följande natt, men om man ska se det från den ljusa sidan så kunde jag inte ha haft en bättre "sista dag" med zzr'n... Så om ni ursäktar en lätt trådkapning: Ser någon en Kawa ZZR 1100, svart med blågröna detaljer , stulen i Helsingborg natten till den 5:e juli - you know what to do!

Edit: Nu är den tillbaks igen! :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4833581#post4833581

Åsa Larsson
2010-07-06, 08:54
Härligt att läsa på Sporthoj att din hoj är återfunnen!!

Mister
2010-07-06, 11:25
Ser ifram emot var någonstans man kan kika på bilder.
Samt nyfiken på filmen som togs i gul grupp :)

Lomma
2010-07-06, 12:36
Hittade Pelles server, där finns redan lite bilder!

http://pellehbg.homeserver.com/knix/

Skoj =)

voody75
2010-07-06, 12:41
Hittade Pelles server, där finns redan lite bilder!

http://pellehbg.homeserver.com/knix/

Skoj =)

Så hann du före med din snygga racing version av TDM:en... jag som reggade mig i forumet bara för att lägga ut info om att jag hittat bilder på samma ställe som du länkade. Men det är klart racing kommer före touring. :-)

Vill stämma in i hyllningskören också. Kanon bra dag!

Lomma
2010-07-06, 13:23
Haha. Det var kul att se TDM 900 och verkligen annorlunda att sitta på.

Mycket trevligt att råkas och vi syns kanske på fler KNIX, BKK mm.

Racing kommer före touring =) Kände mig inte så jätterejsig men kul hade jag.

:D

Cowbell
2010-07-06, 13:30
Härligt att läsa på Sporthoj att din hoj är återfunnen!!

Ja, solskenshistoria! :) Lite verkstadsfix och trix och sura självriskslantar, men hellre det än att hojen inte hittas, och så vänta 30 dagar på att ärendet ska börja regleras...

Mike
2010-07-06, 14:36
[QUOTE=Lomma;70127]Det var ju en hel del fotografer längs banan, är det någon som vet var bilderna kommer att finnas / finns?

Jag kommer lägga ut bilderna på mphfoto.se nu under veckan.
Skriver i tråden när dom finns uppe.
MVH/Micke

Mike
2010-07-06, 21:07
Fick lite tid över så här kommer mina bilder.

http://mphfoto.se/Smc%20Lockarp%20100704/Lockarp%20knix.html

Detta är bara ett litet urval av bilder,är du inte med så dra iväg ett mail till mphfoto@gmail.com.

/Micke

Eilert
2010-07-06, 21:56
Tack från mig med!
Kul och nyttigt som alltid.
"Lyxigt" i röda gruppen där man hade nästan hela banan för sig själv :)

Ellex
2010-07-09, 14:30
Tack för en het men kul dag :)

Flaggisen Lex !

Cowbell
2010-07-14, 16:16
Nu har jag ju visserligen redan tjoat och tjimmat om hur trevligt och lärorikt jag tyckte det var - men det delades ut en lapp med uppmaningen att utvärdera kursen, vilket jag gärna skulle göra... fast jag är inte människa att begripa var man hittar den länken någonstans?
Nåja, ingen biggie - ville bara nämna att jag tyckte Rolf var kanon, eftersom han ju "körde upp" för att bli fullblodsinstruktör. Tack igen! :tummenupp

Mathias
2010-07-14, 18:00
Du har pm. Cowbell.