handdator

Visa fullständig version : Tjejdag på Rings Knutstorp 21/6-10

Maggan L
2010-06-21, 19:43
Körde på tjejdagen i dag som SMC (Skåne) anordnat. Jättebra dag! :) Är så nöjd. Dagen började med lite tårar för ångest av att göra detta men slutade med ett stort "smile" och ville bara köra mer! :) :) :) "Min" instruktör, Emma, var väldigt duktig. Hon visste precis vad jag talade om eftersom hon varit i liknande situation :o Hörde vad jag sa, kände och bekräftade. Fram för FLER TJEJDAGAR!!! Behöver ni hjälp för att jobba fram liknande arrangemang igen så ställer jag upp! Detta behövs. BRA JOBBAT av ALLA ER som fixa denna dag. STORT TACK! Och tack till alla trevliga tjejer som också deltog och körde :) Kul att träffa likasinnade och vi kommer säkert att träffas igen! Ha en skön sommar allihop!

hondasnäckan
2010-06-21, 20:48
Tack SMC Skåne för en rolig och givande dag på Ring Knutstorp. Riktigt kul! Bra organiserat. Alla ni som inte har provat detta gör det!!! Tack till Maysan för superbra vägledning. På återseende!

Phiee
2010-06-21, 21:23
Håller helt och hållet med föregående skrivare, det var en superdag. Kommer definitivt att närvara vid fler tillfällen. Som nybliven mc-förare var detta mycket nyttigt. Känner mig mycket säkrare nu, även om jag fortfarande är lite Bambi :)

Ett speciellt tack till Emma, du var super!!

Janner
2010-06-22, 08:46
Ja, det blev verkligen en toppendag.

Tack till er alla deltagare för att ni kämpar så hårt att lära er och för att ni delar er glädje med oss.
Tack till alla mina medinstruktörer och andra inblandade.

Den här dagen ska vi alla vara stolta över.

Maggan L
2010-06-22, 09:18
Håller helt och hållet med föregående skrivare, det var en superdag. Kommer definitivt att närvara vid fler tillfällen. Som nybliven mc-förare var detta mycket nyttigt. Känner mig mycket säkrare nu, även om jag fortfarande är lite Bambi :)

Ett speciellt tack till Emma, du var super!!

Hej!
Visst hade vi en bra dag! Hör av dig om du har lust att komma in på fika på "min" mc klubb någon gång. Vi har öppet tor 19-21 och sön 19-21. Mitt mobilnummer står på deltagarlistan. Gå också in och titta på vår hemsida www.skmc.se Eller följ med på en av våra körningar någon gång för att se vad vi är för typer :D
/Maggan

Åsa Larsson
2010-06-22, 10:07
Va kul att höra tjejer!!! 73 deltagare är vi mäkta stolta över och alla våra kvinnliga och övriga inresta instruktörer kände sig glada och nöjda med med dagen.

Tack för att ni var med och gjorde denna dagen till vad den blev.

Åsa Larsson
Ansvarig för Tjejdagen och även radiokändis ;o)

kirinet
2010-06-22, 10:28
Jag kan ju säga att det var väl värt att åka ner på söndagen i ösregn från Göteborg och sedan mötas av ett solsken - både utomhus och av alla deltagare och duktiga instruktörer.

Resan hem gick så klart mycket bättre nu när jag har lärt mig massor. :D

Tack för en kanonkurs!

Förresten, kan man få se bilderna som togs i mängder under kursen? Det hade varit trevligt med ett minne.

LiseBerg
2010-06-22, 10:53
Jag vill också tacka för en superdag på Knutstorp! Min första utbildning sedan jag tog kortet för tre år sedan och jag är så glad att jag anmälde mig. Känns också bra att vi hade möjlighet att få träffas dagen innan. Lite av "pirret" försvann då jag insåg att vi var många "gröna", som var på sin första kurs. Stort tack också till vår superinstruktör Laila som fanns där för oss hela tiden och hjälpte oss att lösa våra "knutar"! Önskar alla en trevlig sommar med mycket kul och säker hojåkning :)

Miie
2010-06-24, 08:28
Jag vill också tacka alla våra duktiga deltagare som gjorde denna dagen möjlig genom att ni anmälde er!

Jag hade en riktigt bra dag och det är alltid lika kul att se utvecklingen som sker under en kursdag.

Kör lugnt och så hoppas jag att vi ses igen!

/Marie -som var Huvudinstruktör i gula tältet

Åsa Larsson
2010-06-24, 10:27
Fotona kommer att läggas upp av vår duktiga fotogra Niklas Östergren, som varit instruktör på våra kursdagar tisdag och onsdag. Så fort han får tid över lovar han att börja ladda upp bilder på sin hemsida. Han tog några tusen bilder, så dom kommer upp efterhand.
Håll utkick här; www.photono.zenfolio.com (http://www.photono.zenfolio.com)

jazer750
2010-06-25, 10:23
Hej,

Lite suddiga bilder ifrån tjejdagen.

Länk:
http://picasaweb.google.se/110205671664396942720/Tjejdag210610

Mvh
/Janne

Maggan L
2010-06-25, 14:13
Hej,

Lite suddiga bilder ifrån tjejdagen.

Länk:
http://picasaweb.google.se/110205671664396942720/Tjejdag210610

Mvh
/Janne

Kul att se lite bilder! De var bra. Tack :)

jazer750
2010-06-25, 14:24
Tack så mycket. Dom blir skarpare ikväll efter några sna-- jag menar siller. Ha en bra midsommar. MVH Jazer.

Avarage
2010-06-26, 09:56
Hej!

Efter hand lägger jag upp fler och fler bilder från tjejdagen här (http://photono.zenfolio.com/f157229639). Så håll koll under närmaste dagarna/veckan. Jag har tyvärr inte hunnit med fler än!

Mvh!
// Niklas

ante57
2010-06-28, 19:52
:D En alldeles underbar mc-dag. Efter en skruttig början,med fjärilar i magen. Så slutade min mcdag med ett giganiskt leende. Som jag sa till Eva, jag tror jag växte en dm. Mycket lättare att köra i kurvorna nu. Tusen tack för en lärorik dag på banan. Mycket väl genomförd på alla sätt. Har bestämt att jag ska dit nästa år igen.:D:D:D:D

Avarage
2010-06-28, 21:44
Hej!
Under resterande dagar denna vecka kommer jag redigera bilder i något långsammare takt, tyvärr. Jag är upptagen alla dagar och vissa kvällar så ha lite tålamod är ni snälla. De kommer upp allihop så småningom!

Mvh!
// Niklas

Janner
2010-06-29, 05:31
:D En alldeles underbar mc-dag. Efter en skruttig början,med fjärilar i magen. Så slutade min mcdag med ett giganiskt leende. Som jag sa till Eva, jag tror jag växte en dm. Mycket lättare att köra i kurvorna nu. Tusen tack för en lärorik dag på banan. Mycket väl genomförd på alla sätt. Har bestämt att jag ska dit nästa år igen.:D:D:D:D

Så kul att höra. Och speciellt roligt att du har det du lärde dig med ut på vägarna nu efteråt. Öva vidare på allt det vi pratade om och hjärtligt välkommen tillbaka till BKK Skåne.

Kolla även in SMC Skånes hemsida (http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=5469) och läs om det vi kallar Knix Lockarp. Mc-körning på kurvig gokartbana. Riktigt bra träning och väldigt roligt.

Du ska vara stolt över dig, det är jag! :D

Avarage
2010-07-03, 21:54
Så nu är alla bilder jag har redigerade och uppladdade, se http://photono.zenfolio.com/f157229639

Mvh!
// Niklas

Yasha
2010-07-04, 17:53
Härliga kort Niclas! Jag som brukar undvika bilder sitter och längtar tillbaka bakom styret på den fantastiska lilla Daytonan när jag ser bilderna du tagit. :p,