handdator

Visa fullständig version : Flaggkörning

Pärallan
2010-06-06, 19:02
Ett stort tack till er alla som deltog i våran 26:e flaggkörning, hoppas att ni hade en trevlig dag och att ni fått fika hos era mottagare.

Ett speciellt tack till Henrik Jonsson som löste problemet med flaggan till Sveg.

Maria Nordqvist
2010-06-06, 19:52
såg er på TV, detta är ett jättebra initiativ SMC Jämtland!

Hinkas
2010-06-07, 12:41
Det gick hur bra som hellst med flaggan, den blev ju en dag försenad eftersom jag inte var hemma sådär jättetidigt igår, men det var en himla tur det, var nämnligen ingen hemma där igår :). Som tur var så började jag inte jobba förräns 13 idag så jag kunde lasta ur hojen på förmiddagen och ta en tur dit. Blev väldigt glad och överraskade över att dom fick en flagga.
Pratade lite hoj också, tydligen körde alla tre söner hoj av olika slag så samtalsämnet var givet :)

// Henrik

Ricken
2010-06-08, 18:45
Det gick hur bra som hellst med flaggan, den blev ju en dag försenad eftersom jag inte var hemma sådär jättetidigt igår, men det var en himla tur det, var nämnligen ingen hemma där igår :). Som tur var så började jag inte jobba förräns 13 idag så jag kunde lasta ur hojen på förmiddagen och ta en tur dit. Blev väldigt glad och överraskade över att dom fick en flagga.
Pratade lite hoj också, tydligen körde alla tre söner hoj av olika slag så samtalsämnet var givet :)

// Henrik
Bra jobbat. :)