handdator

Visa fullständig version : SMC Rundan 2010

K Rasmus
2010-06-06, 18:19
Hej alla.
Nu har vi kört årets runda den gick från SMC Räppe till Kylle (Mcc S:t Christopher) i Skruv där det blev utfodring av samtliga deltagare.
Verkar ha varit en lyckad tur bra väder och trevliga deltagare!
Nästa år kommer vi att sikta åt Ljungby.
Kommande evenemang är den 16/6 då vi kommer att kunna köra på våran övningsplats i Räppe, SMC kommer att vara på plats vid 17,00.
Bifogar kartan över årets SMC rundan, så ni som vill köra en gång till eller bara ha en karta över bra hojvägar hittar den här,

MrRoos
2010-06-07, 13:02
Trevlig att du la upp rundan, kunde tyvärr inte sluta upp och köra denna gången. Hälsade dock på i nya lokalen och snyltade en korv i veckan. Sparar karta och tar turen nästa gång vädret tillåter.

K Rasmus
2010-06-07, 20:55
Ni är välkomna att köra rundan, men glöm inte att stanna och fika vid kärrasands camping som tack för att de ställde upp med fikat!
Glöm inte att vi håller öppet hus den 16/6 då vi bör ha målat banorna, vi kommer i alla fall ha konerna ute så det blir lite lättare att köra på banorna.
adressen till Kärrasand nedan.
http://www.karrasand.nu/

Jumbo
2010-06-12, 14:39
Hejsan!

Jag var med och körde rundan förra söndagen och kan intyga att det var en trevlig tur. Fast eftersom detta var min första dylika runda, skulle jag väl förmodligen ha tyckt likadant oavsett vilket :)

En "rolig" detalj är att jag, trots att jag var med och skyltade upp rundan under lördagen innan, lyckades köra 180 grader fel redan i första svängen i Räppe så att jag hamnade i Öjaby norröver. Insåg efter ett tag att jag var fel på det och lyckades hitta tillbaka till Räppe där Tommy med ett något förvånat leende visade mig rätt. Nu tror ni kanske att jag fann det lite irriterande att göra så himla fel (och det gjorde jag väl, pinsamt var det ju också) men efter att ha levt med samma hjärna i över 40 år, börjar jag bli lite van ;)

mvh
/inki, webmaster

BeerFace
2010-06-27, 16:24
Hejsan!

Jag var med och körde rundan förra söndagen och kan intyga att det var en trevlig tur. Fast eftersom detta var min första dylika runda, skulle jag väl förmodligen ha tyckt likadant oavsett vilket :)

En "rolig" detalj är att jag, trots att jag var med och skyltade upp rundan under lördagen innan, lyckades köra 180 grader fel redan i första svängen i Räppe så att jag hamnade i Öjaby norröver. Insåg efter ett tag att jag var fel på det och lyckades hitta tillbaka till Räppe där Tommy med ett något förvånat leende visade mig rätt. Nu tror ni kanske att jag fann det lite irriterande att göra så himla fel (och det gjorde jag väl, pinsamt var det ju också) men efter att ha levt med samma hjärna i över 40 år, börjar jag bli lite van ;)

mvh
/inki, webmaster

Hehehe.... Starkt jobbat herr Inki ;)

Men du kom ju fram till målet i alla fall tillslut :D