handdator

Visa fullständig version : Produktutvecklingsingenjör söker jobb!

Janner
2010-05-07, 15:44
Söker gemenskap, utveckling och utmaningar.

Jag är utbildad produktutvecklingsingenjör (MAH 02-05). Jag har som ambition att komma in i en arbetsledande, projektledande och/eller utbildande/informerande roll. Jag ser mig själv i en sammankopplande position, med kontakter kors och tvärs i ett företag. Jag är "du" med alla men tycker om att ha en tydlig chef.

Jag har även utbildning som päls/skinn-hantverkare, trafiklärare och bussförare.

Jag har jobbat som maskinkonstruktör/konsult, montör, egen-företagare (päls och skinn), bussförare och annat smått och gott.

Mitt privata liv fylls av mc-körning och jag är också instruktör inom SMC (Sveriges MotorCyklister), där jag vidareutbildar de som redan har körkort. Det här arbetet ger mig övning i ledarskap och pedagogik. Jag är också väldigt intresserad av att lära mig själv mer inom mc-körning och detta präglar även andra delar av mitt liv.

När mc-säsongen är över hantverkar jag på olika sätt, textil, garn och skinn.

Datakunskaper: Solid Works, Pro-E, Advantum, AutoCad, Photoshop, Office

Om du eller bekant behöver lite nytillskott på firman så finns jag här :D

/E

Åsa Larsson
2010-05-17, 04:40
Hej Eva!

Trevligt brev du skrivit!! Jag ska hålla ögonen öppna för dig. All lycka till i jobbsvängen.

Åsa

Janner
2010-05-17, 07:24
Hej Eva!

Trevligt brev du skrivit!! Jag ska hålla ögonen öppna för dig. All lycka till i jobbsvängen.

Åsa

Tack så mycket Åsa!

Ha det gott!