handdator

Visa fullständig version : Fuskare undanbedes!

Snapphanen
2010-05-03, 20:42
Kanske inget nytt fenomen men användandet av mobiler och datorer har ökat markant på rallyn i år. Många rallyn i vår har haft personer som använt både mobil och dator för att svara på de teoretiska frågorna. Jag personligen tycker detta är fusk och skall bestraffas med att personen/personerna blir utan pris. Får inte klubbarna bukt med detta fusk så är rallyn som de ser ut i dag, på väg att dö ut. Jag hoppas att klubbar tar detta på allvar och stoppar detta fusk.
Jag personligen kommer att prioritera de klubbars rally som tar i med krafttag mot detta fusk.
Själv kommer jag inte att lägga fingrarna i mellan om jag upptäcker fusk på rallyn jag kör eller på min klubbs egna rallyn.

zettan
2010-05-04, 16:53
Hell yeah! ;)

powerglide
2010-05-09, 08:54
Ska vi ta samma diskussion en vända till i denna tråden också? :va

Resultatet från Skåne-tråden var att; Är det inte mot reglerna så är det inte fusk :fakta

(Är inte dubbelpostningar förbjudet på forumet fö.?)

zettan
2010-05-17, 12:28
Ska vi ta samma diskussion en vända till i denna tråden också? :va

Resultatet från Skåne-tråden var att; Är det inte mot reglerna så är det inte fusk :fakta

(Är inte dubbelpostningar förbjudet på forumet fö.?)

Läs inte denna tråden om det känns så jobbigt för dig.
Man kan ju faktiskt komma in på olika diskussioner och ha olika åsikter.

Själv tycker jag detta är ett riktigt I-landproblem, men förstår att det kan irritera några.

powerglide
2010-05-17, 13:15
"Skapa inte trådar om ämnen som irriterar dig" är ju lika smart att säga i så fall.

Detta är en dubbeltråd av samma författare och ämnet diskuterades ingående redan i den första versionen.

Jag ser ingen anledning att börja om på exakt samma ämne i en ny tråd igen.

zettan
2010-05-18, 10:10
Jag ser ingen anledning att börja om på exakt samma ämne i en ny tråd igen.

Ok, då vet alla vad du tycker.

powerglide
2010-05-19, 09:54
Ok, då vet alla vad du tycker.

Det är inte bara min åsikt. Det är praxis (och regel) på de flesta forum.
Man dubbelpostar inte :fakta

zettan
2010-05-20, 09:33
Det är inte bara min åsikt. Det är praxis (och regel) på de flesta forum.
Man dubbelpostar inte :fakta

Ok, då vet "vi" det.