handdator

Visa fullständig version : BKK Knutstorp 30/4 och 1/5

Janner
2010-05-01, 18:32
Hej och tack alla positiva och läraktiga deltagare under vår starthelg på Knutstorp. Det är riktigt roligt att se utvecklingen hos våra "adepter" i gröna tältet.

Kör nu med insidan av huvudet och fundera och öva vidare på det vi berättat för er.

Vi ses igen!

RonnyB
2010-05-01, 20:21
Kommer definitivt implementera kunskapen till min vardagliga körning.
(Kanske lite saktare ;) )
Tusen tack till alla ni som ställde upp för oss.

Ses igen...

/Ronny

Åsa Larsson
2010-05-01, 20:31
Kommer definitivt implementera kunskapen till min vardagliga körning.
(Kanske lite saktare ;) )
Tusen tack till alla ni som ställde upp för oss.

Ses igen...

/Ronny
Kul att höra Ronny och att du kom hem ordentligt. När vi körde hem regnade det :(
Men annars en kul helg!!

MartinBokman
2010-05-01, 22:46
Det är vi som tackar för att det finns såna hängivna personer som er instruktörer!
Jag hade en mycket trevlig och lärorik dag på valborg i den gula gruppen, trots det dåliga vädret.

Hade det bara funnits platser kvar så hade jag garanterat kommit flera ggr denna sommar. Får hoppas på något återbud!

Förhoppningsvis.....på snart återseende. :D

Åsa Larsson
2010-05-02, 11:00
Det är vi som tackar för att det finns såna hängivna personer som er instruktörer!
Jag hade en mycket trevlig och lärorik dag på valborg i den gula gruppen, trots det dåliga vädret.

Hade det bara funnits platser kvar så hade jag garanterat kommit flera ggr denna sommar. Får hoppas på något återbud!

Förhoppningsvis.....på snart återseende. :D
Klart det finns plats kvar denna sommaren, bara in och bokas sig :)

Vi ses!

RonnyB
2010-05-03, 05:23
Kul att höra Ronny och att du kom hem ordentligt. När vi körde hem regnade det :(
Men annars en kul helg!!

Stackare, tur var väl att du valde goretex den dagen. ;)
Vi hade det lite vindigt men annars var det skönt touringväder hem. Lite kul att köra hem med de man kör med hela dagen och fy vad gott kaffen var när man väl kom hem. Jag kommer anmäla mig till BKK så fort ekonomin tillåter, har däckbyte och service kommande som kommer sanera plånboken en hel del. :(
men till sensommar/ höst kanske det har kommit in lite klirr.
Dessa kurser borde ju vara avdragsgiltiga!!!

Åsa Larsson
2010-05-04, 12:36
Stackare, tur var väl att du valde goretex den dagen. ;)
Vi hade det lite vindigt men annars var det skönt touringväder hem. Lite kul att köra hem med de man kör med hela dagen och fy vad gott kaffen var när man väl kom hem. Jag kommer anmäla mig till BKK så fort ekonomin tillåter, har däckbyte och service kommande som kommer sanera plånboken en hel del. :(
men till sensommar/ höst kanske det har kommit in lite klirr.
Dessa kurser borde ju vara avdragsgiltiga!!!
Absolut, tycker att du ska skicka in det förslaget till lagändring :)

Mats54
2010-05-04, 18:22
Ville bara på detta sätt tacka för en fantastisk dag den 30/4, på Knutstorp. Att kunna ha så kul på hojen I HÄLLANDE REGN, trodde man ju inte. Härligt kamratskap och himla duktiga instruktörer som har många bra kunskaper att dela med sig. Tänk att man kund ösa på så i så vått underlag......! tack Håkan G och Daniel H och alla ni andra i gul grupp för en fantastisk dag!! Körde KNIX några veckor tidigare och i kombination med BKK så har jag stora förutsättningar att bli en trygg och säker förare ute i den vanliga trafiken. STORT TACK!
Mats Andersson
Motorsport mc i Landskrona

RonnyB
2010-05-13, 05:16
Absolut, tycker att du ska skicka in det förslaget till lagändring :)

Ett tips som jag kom ihåg av dig Åsa var: "Tvätta händerna efteråt!"
Men tänk på att det kan även bli fel med att tvätta dom...:D
->->->Tvätta händerna rätt!!!<-<-<- (http://www.youtube.com/watch?v=41ctK94EkHU&feature=player_embedded)