handdator

Visa fullständig version : Iskörning för Glada amatörer

GasLars
2007-02-17, 21:12
Vi kör på stortjärn stensön(vägbeskrivning senare)

Träning ca kl11-13
Tidstävling ca kl 13

Grillar kommer att finnas, så ta med det du vill grilla.

Parkerings möjligheterna är dåliga så ta med en spade.

Afterrace på pub tre bockar kl 19
Grillbuffe 50kr
Dryck billigt

frågor
Per G 070 624 75 77
Lars 070 650 13 13

sp2
2007-02-25, 13:54
Här kommer en liten vägbeskrivning:
Kör från gamla E4 ( korsningen vid Kjelles ) mot Hornslandet 10,7 kilometer och sväng vänster vid skylt STENSÖ, sväng vänster igen efter 1,1 kilometer ( skylt Välten ) och efter ytterligare 1,4 kilometer finns Stortjärn nere till vänster ( ca: 300 meter från väg ).
De sista 300 metrarna är inte bilväg utan det är promenad som gäller om man inte åker hoj.
Totala sträckan från Gamla E4:an till Stortjärn är alltså ca: 13,2 kilometer.

På fredag kväll så kommer det upp stora orange pilar vart man skall svänga från Hornslandsvägen och vidare mot Stortjärn!

Det blir lite rejsning för barnen också

Vi ses Per

sp2
2007-02-25, 13:55
Tyvärr är istävlingen på Stortjärn i morgon lördag inställd pga vädret
Efter 6 timmars plogning så har Lasse och jag beslutat att skjuta upp tävlingen till nästa helg söndag den 4 Mars!
Vill man så går det att köra på banan i morgon, men det är uppstop på några ställen och väldigt blött
Ev. så hinner det frysa på i natt nu när snön är ur vägen, men för säkerhets skull så kör vi tidstävlingen nästa söndag i stället!

Alltså iskörning på Stortjärn nästa söndag den 4 mars träning vid 11-tiden och sedan tävling 13.00
Gratis burgare och dricka till barnen
Ta med eran mini4-hjuling eller miniqudard och kör på isen
Vill man grilla nåt själv så finns det grillar att grilla på!

Har du några funderingar över något så ring Lasse på 070-650 13 13 eller mig på 070-624 75 77

För mer info och dom senaste uppdateringarna gå in på www.hmck.se

Vi ses Per

vormannen
2007-02-27, 08:40
Vad skojj!!!!

Hoppas allt går som planerat denna gång :)

Hinner inte själv komma med med VOR:en denna gång... men jag hinenr nog torrbryta lite i garaget! :D

Mvh