handdator

Visa fullständig version : Med anledning av KvP artikel den 3/4

Nea
2010-04-04, 17:11
Hej

Jag vill dementera det som stod i KVP den 3/4....

Vi i Night Eagles Mc ska inte arrangera vårt Rally med stöttning av SMC.....

Vi gör som alla andra klubbar gör med sina Rally, var den Repportern fått det ifrån kan inte vi besvara....vill bara säga att det är djupt olyckligt att det stod på det viset.

Jag är V.ordis i SMC men vi har inga favörer bara för att vi sitter i styrelsen, vi sitter där idellt....alltså på vår fritid....

MVH Reneé Bertilsson V.ordis SMC och vanlig medlem i Night Eagles Mc

pellehbg
2010-04-04, 18:32
Hej Renee'

Jag tror det är så simpelt som att han har varit inne på smc skånes hemsida o tagit det för tittar du på Chios rally så står det samma att det är
SMC Skåne/Chios MCC som arrangerar det .
Eller vad tror ni??

Nea
2010-04-04, 19:17
Hej Renee'

Jag tror det är så simpelt som att han har varit inne på smc skånes hemsida o tagit det för tittar du på Chios rally så står det samma att det är
SMC Skåne/Chios MCC som arrangerar det .
Eller vad tror ni??

Det kan säkert va så.

Mathias
2010-04-04, 20:15
Skicka en dementi (heter det det). I vart fall förklara för dem att vi bara "hjälper" till med att få ut budskapet.

Mathias
2010-04-04, 20:50
Skicka en dementi (heter det det). I vart fall förklara för dem att vi bara "hjälper" till med att få ut budskapet.

Jag förstod inte först vad det var och har inte sett artiklen i sin helhet. Men utifrån den text som jag fått så har jag skrivit en enkel "förklaring" på Skånes startsida.
www.svmc.se/skane

Mikael1865
2010-04-05, 09:12
Jag förstod inte först vad det var och har inte sett artiklen i sin helhet. Men utifrån den text som jag fått så har jag skrivit en enkel "förklaring" på Skånes startsida.
www.svmc.se/skane

Bra Mathias!

Detta är ju inget annat än en "tidnings anka" och det bör SMC medlemmarna förstå! Alla klubbar behandlas lika! med inga undantag!

Ordis
Mikael Davidsson