handdator

Visa fullständig version : Balaton

Nea
2010-02-23, 22:40
Hej vi ska ner till Balaton i Ungern i sommar och ja undrar nu om det finns nån här på forumet som har tips på bra boende.

MVH Nea

Nea
2010-02-23, 22:42
Jag har läst dom andra svaren men vi är ute efter hotell eller Hostel ingen camping om inte där finns stugor.

Hansolof
2010-02-23, 23:15
Hej
Jag var i Balaton-Almadi förra sommaren. Kom in ca 8 fredag kväll och högg på små handgjorda skyltar om rum uthyres. Fanns flera stycken och ca 9 var vi installerade i en tvårumslägenhet med egen parkering bakom lås och bom. Hyfsat billigt också, ca 150-200 per pers. Vi betalade med Euro. Jag fick intrycket att det vimlar av uthyrningsrum/lägenheter runt denna badbalja. Mycket trevligt område som rekommenderas. Trevlig resa!

Nea
2010-02-25, 19:13
Hej
Jag var i Balaton-Almadi förra sommaren. Kom in ca 8 fredag kväll och högg på små handgjorda skyltar om rum uthyres. Fanns flera stycken och ca 9 var vi installerade i en tvårumslägenhet med egen parkering bakom lås och bom. Hyfsat billigt också, ca 150-200 per pers. Vi betalade med Euro. Jag fick intrycket att det vimlar av uthyrningsrum/lägenheter runt denna badbalja. Mycket trevligt område som rekommenderas. Trevlig resa!

Vi är 7 st så det hade varit skönt att boka innan vi åker, har hittat ett i Tiharny men ganska dyrt, kanske bäst att ligga en bit ifrån badbaljan :)

Batman
2010-02-25, 20:17
Jag använder:
www.hostelbookers.com
eller:
www.hostelworld.com

Batman
2010-02-25, 21:16
http://www.hostelworld.com/findabed.php/ChosenCity.Balaton/ChosenCountry.Hungary/OrderBy.price

gedeonbacsi
2010-02-25, 22:49
Tjena Nea
Mina Föräldrar har hus nere i Ungern vid Balaton sjön,Byn heter Alsopahok 6km från Balaton sjön närmaste stora stad är Kesthely,när skall ni dit? du vet att det är harley träff i början av juni.vill ni sova över hos dom så kan du få deras nr, min mail adress erikkovacs@hotmail.com:p