handdator

Visa fullständig version : Samåkningar till träffar.

Lejonell
2010-01-25, 12:58
Tänkte kolla lite om det är fler som skall på träffar i år och tycker det är tråkigt att köra själva.

Själv skall jag på följande träffar/Arrangemang i år och utgår från Göteborg.
Nån som känner för att haka på? (Jag kör custom och försöker undvika motorvägar)

23-25 April MCprövardagar storaholm
7-9 Maj Hökträffen i Ronneby
28-30Maj Smögenträffen
4-6 Juni Till minnet av swedish bike meet (High Chapparall)
September Tändsticksträffen Bankeryd
15-17 Oktober Skepp Ó Hoj

Kommer säkert fler och hör gärna av er om ni vill hänga på.
Anders/Lejonell:cool:

Dragonheart
2010-01-27, 18:58
29.-31. Jan ;)

http://www.ahaga.com/www/live/Standard.aspx?TreeID=833

Någon som gå ditt :confused:

Kyssen
2010-01-27, 20:48
Tjenix :)
Jag funderar på att åka till Säve på fredagen om det är schysst väder, tar semester då och hoppas på lite mindre folk än på helgen!

Åhaga på söndagen i Borås, det är spikat!

Marko
2010-02-21, 12:26
Jag och en polare funderar på att åka på Skagenträffen i sommar. Har inget datum ännu men det kommer väl snart. Tänkte ta oss över via Öresundsbron för att sedan följa västkusten upp till skagen. Fundera på den du/ni så hörs vi.

Marie
2010-02-21, 22:53
Jag och en polare funderar på att åka på Skagenträffen i sommar. Har inget datum ännu men det kommer väl snart. Tänkte ta oss över via Öresundsbron för att sedan följa västkusten upp till skagen. Fundera på den du/ni så hörs vi.

Är inte det en sabla omväg?

Vore det inte vettigare att knöla ombord hojarna på "västra spårvagnslinjen"? (den med ändhållplats i Fredrikshamn)

Det finns väl inget tråkigare hojland än Danmark?

Lejonell
2010-02-21, 23:47

Vore det inte vettigare att knöla ombord hojarna på "västra spårvagnslinjen"? (den med ändhållplats i Fredrikshamn)

Skall du sabba denna tråden också?
Din negativa attityd och inlägg som inte har med ämnet att göra Undanbedes..

Marko
2010-02-22, 11:38

Jag hade ingen aning om att man kunde ta sig till Skagen någon annan väg en den jag nämde. Kortaste sträckan är nog fågelvägen men det blir så tråkigt när man vill åka hoj. Att det är det tråkigaste landet att köra i får jag väl kompensera med att ha med mig trevligt sällskap resan.

Marko
2010-02-24, 15:10
Jag hade ingen aning om att man kunde ta sig till Skagen någon annan väg en den jag nämde. Kortaste sträckan är nog fågelvägen men det blir så tråkigt när man vill åka hoj. Att det är det tråkigaste landet att köra i får jag väl kompensera med att ha med mig trevligt sällskap resan.

Inte ska vi väl stoppa upp den här tråden för den där lilla uppförsbacken. Det var ju knappt en vägbula. Vi ska fortfarande åka till Skagenträffen så är det någon som känner för att hänga på så hojta. Den där smögenträffen är jag lite nyfiken på. Är det någon som varit där tidigare?

Lejonell
2010-02-24, 19:11
Inte ska vi väl stoppa upp den här tråden för den där lilla uppförsbacken. Det var ju knappt en vägbula. Vi ska fortfarande åka till Skagenträffen så är den någon som känner fär att hänga på så hojta. De där smögenträffen är jag lite nyfiken på. Är det någon som varit där tidigare?

Ingen jag vet. Skall försöka ta mig till så många träffar som frugan tillåter.*S*