handdator

Visa fullständig version : SMC Gotlands styrelse ska ha idékick!

Stig
2010-01-18, 16:00
Helgen 30-31 januari, samlar vi Styrelsen i distriktet för en intensiv arbetshelg sk. Idékick, där vi planerar MC säsongens aktiviteter på ön!
Har DU några idéer/tips på roliga saker som du vill att vi ska planera in, så hör av dig till någon i styrelsen före den helgen!! Du hittar kontaktuppgifter under Organisation/styrelse på hemsidan. Vi hoppas på kreativa synpunkter från ER!!
Mvh //SMC Gotlands styrelse :D:D

Kwesen
2010-01-22, 20:54
Tänk vilket bra jobb den tidigare styrelsen har gjort. :D
Ingen som vill att vi förändrar något. :cool:

Stig
2010-01-23, 11:25
Tänk vilket bra jobb den tidigare styrelsen har gjort. :D
Ingen som vill att vi förändrar något. :cool:

Så bra, då kan vi spara tid o pengar genom att kopiera förra årets aktivitetsplan o "slippa" åka på idékick...:rolleyes:

Skämt åsido, bra om det som görs är till belåtenhet!

Men det kunde ju vara lite "stimulerande" att få in synpunkter på det vi gör,
och om det nu är bra, så vore det kul om någon "spontant" talade om det oxå!? :)

KJECOP
2010-01-23, 14:23
Förlåt om jag lägger mig i...

Ja det är bra om man som sittande i styrelsen får kännedom om medlemmarnas önskemål så att man kan anpassa akiviteterna på rätt sätt.

Och tycker man att styrelsen har gjort bra ett bra jobb så är det bra om styrelsen får veta det också. Det ger energi, inspiration och glädje i det arbete man gör.

haffa
2010-03-13, 18:31
Jag tycker att det kämpas på jättebra.Det är inte så lätt att "få med sig" hojåkande gotlänningar har jag själv fått erfara.
Hoppas att ni inte tröttnar och att det lossnar vart efter. Skitkul att det blir ringen i sommar och hoppas det även blir fortsatt körning på go-cart banan. Jag kommer hänga på där så ofta jag kan och självklart är ringen höjdpunkten!!

Kwesen
2010-03-15, 19:05
Jodå, vi fortsätter med go-cart körningarna i år också. Den stora skillnaden är att det i år sker på måndagar, med start den 3e maj.

Varmt välkommen ( i år också )