handdator

Visa fullständig version : Night Eagles Kortegen 30/6

asterix
2007-01-28, 09:34
:D Dags att boka in årets kortege!:p

http://www.night-eagles-mc.com/nasta.shtml

BeBe
2007-05-03, 21:19
Se till o planera med tusse batong denna gången...
Var på vippen att köra förra året o efter att ha läst om hur det blev är jag glad att jag slapp krypköra för att de blockerade vägen mer eller mindre...

Hoppas dock kunna deltaga i år. :rolleyes:

Victor
2007-05-05, 10:49
Självklart blir det Åhus-kortegen i år igen :)

Mathias
2007-06-29, 12:37
Kom och hälsa på Asterix och mig i SMC tältet (vitt partytält).

Alltid kul att få ett ansikte på forummedlemmar.

asterix
2007-06-29, 12:58
Jepp, vill se mycke folk. Rost och Reneé lär väl dyka upp åxå enl. säkra källor.
Jisses, det ju 25 år sen man stod i SMC-monter/tält.

Nea
2007-06-29, 15:28
Jepp, vill se mycke folk. Rost och Reneé lär väl dyka upp åxå enl. säkra källor.
Jisses, det ju 25 år sen man stod i SMC-monter/tält.

Japp dina källor är tillförlitliga, kommer så fort jag har tid. är där inne vid halv 2 om ni vill ha hjälp med tältet.
Ses

Reneé

asterix
2007-06-30, 09:18
Igår så sprängdes 100 000 kronorsvallen i på http://www.drivkraftenschopper.se/ i bara pengar, har inte pejl på vad delarna är värda som företag skänkt.Så även med små medel kan samla in stora summor. Bara hoppas att folk ha spenderbyxorna på sej idag. Vi syns om nåra timmar

asterix
2007-06-30, 19:15
Tack till ert intiativ att samla in pengar. Det blev 200:- , många bäckar små, blir en stor å. Med tanke på väder och deltagare antal, får det vara godkänt.Projektet syntes tros allt, kan mycket väl ge på sikt. Samtidigt var det kul att träffa Mattias och dom andra som var i tältet. Ett tack till damen som bjöd på äggamacka, den satt fint, tror hon var från PMCK
Tack så mycket från
Drivkraften

Roine
2007-07-01, 20:54
Tack till ert intiativ att samla in pengar. Det blev 200:- , många bäckar små, blir en stor å. Med tanke på väder och deltagare antal, får det vara godkänt.Projektet syntes tros allt, kan mycket väl ge på sikt. Samtidigt var det kul att träffa Mattias och dom andra som var i tältet. Ett tack till damen som bjöd på äggamacka, den satt fint, tror hon var från PMCK
Tack så mycket från
Drivkraften

Ledsen Asterix att du inte kom med ner till Åhus med kortegen. Vi hade en liten check ifrån oss medlemmar i Night Eagles MC på 5000:- som du skulle fått vid lottdragningen. Men-men vi fixar in stålarna på kontot till er ändå så de kommer, bara lugn.

Med vänlig hälsning
Night Eagles MC. ;)

Ps. detta kanske skulle kommit in på glädjetråden istället. DS.

asterix
2007-07-02, 12:49
Tack för sponsningen, men jag var "lide sleden", så jag drog hem, men hade jag visst detta ,kunde jag nog stått ut ett par timmar till. Tony blev jätteglad,när jag mailade honom.