handdator

Visa fullständig version : Avancerade kurser BKK Gotland Ring i juli 2010!

Stig
2010-01-04, 13:16
Här kommer en riktig (h)julklapp!! Bokningssidan till sommarens BKK Kurser i SMC´s regi på Gotland Ring är nu öppen och kursdagarna bokningsbara!! :D:D:D

Den 9-11 juli 2010 kommer SMC väst i samarbete med SMC Gotland och SMC Riks anordna avancerade kurser BKK på Gotland ring. Man kan välja att anmäla sig till en enskild dag eller boka sig på samtliga tre dagar.

https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=bkk

anyman
2010-01-08, 14:00
Det borde vara lag på att anmäla sig till åtminstone en dag :D
Vi syns på GR i sommar!!!

haffa
2010-03-13, 18:27
Jaaaaaa,äntligen.Det drar och sliter i hoj-tarmen och ringen är bästa banan.Måste vänta till lönen kommer:)

Stig
2010-05-24, 21:48
Jaaaaaa,äntligen.Det drar och sliter i hoj-tarmen och ringen är bästa banan.Måste vänta till lönen kommer:)

Nu har ni väl fått ihop några löner till, så anmäl er till en magisk helg på Gotland Ring med SMC! Först till kvarn... :cool:

haffa
2010-05-24, 23:01
Nu har ni väl fått ihop några löner till, så anmäl er till en magisk helg på Gotland Ring med SMC! Först till kvarn... :cool:

Redan gjort:D ALLA 3 DAGAR:p Nu väntar jag bara på att det blir fint väder också...gillar inte blöta banor:eek:

2x3m
2010-05-26, 17:21
Någon som har koll på bra boende i närheten, pris på boende?
och när jag ändå är i gång, vad kostar båtbiljetten med hoj, SMC rabatt?

haffa
2010-05-26, 18:41

vad det gäller boende har jag ingen koll på den sidan ön.SMC har ingen rabatt på båten men ju tidigare du bokar desto billigare blir det.Gå in på destinationgotland.se och kolla,det är lite olika vilken veckodag och tid på dygnet man åker.

http://www.destinationgotland.se/dg/farja/
"boka biljett" och sen är det bara att provboka så får du fram ett pris:)

Men det är värt varenda öre att få komma till "ringen":D

Thundercat
2010-05-26, 20:19

Hej.

Jag måste rätta föregående talare:).

Naturligtvis har vi fixat så det finns rabatter, både på resa och boende. Jag vet inte om SMC Gotland lagt ut detta på sin sida (orkade inte leta upp det just nu:rolleyes:), men vi har lagt ut det på följande adress: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=6949.

Mvh
Mikael
SMC Väst
TL, AI, MCT

BearMan
2010-05-26, 21:36
Hej.

Jag måste rätta föregående talare:).

Naturligtvis har vi fixat så det finns rabatter, både på resa och boende. Jag vet inte om SMC Gotland lagt ut detta på sin sida (orkade inte leta upp det just nu:rolleyes:), men vi har lagt ut det på följande adress: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=6949.

Mvh
Mikael
SMC Väst
TL, AI, MCT

Bokade färjeresan via Inger på Destination Gotland (Gruppresor) enligt tips från sidan som Dunderkatten länkar till ovan. Busenkelt, kanonbemötande och bra pris! :tummenupp

Stig
2010-05-26, 22:09
Bokade färjeresan via Inger på Destination Gotland (Gruppresor) enligt tips från sidan som Dunderkatten länkar till ovan. Busenkelt, kanonbemötande och bra pris! :tummenupp

Naturligtvis har vi fixat så det finns rabatter, både på resa och boende. Jag vet inte om SMC Gotland lagt ut detta på sin sida (orkade inte leta upp det just nu), men vi har lagt ut det på följande adress: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=6949.
Jo men visst, under School, fortbildning, Avancerad kurs, på SMC Gotlands hemsida finns denna länk oxå! Men behöver tydligen finnas på många ställen för att nå fram till alla!:rolleyes:

2x3m
2010-05-27, 07:44
:rolleyes:Bock och tack alla, då är det bara till att försöka övertala "inrikesministern"
att detta är en mycket fruktsam investering för familjen:rolleyes:

Thundercat
2010-05-27, 11:30
:rolleyes:Bock och tack alla, då är det bara till att försöka övertala "inrikesministern"
att detta är en mycket fruktsam investering för familjen:rolleyes:

Det är bara lansera det såhär:

Jag kommer att vara en mycket lyckligare och gladare människa vilket kommer dig till gagn under många veckor framöver. :D

Hoppas vi ses på ett soligt underbart Gotland

haffa
2010-05-31, 11:51
Men det är ju bus-bra,hade jag ingen aning om.Hoppas att fler har råd att komma över då.

Stig
2010-06-02, 22:04
Men det är ju bus-bra,hade jag ingen aning om.Hoppas att fler har råd att komma över då.

UPPROP!!! Alla Gotländska motorcyklister, ni som slipper kostnad för både båtresa o logi - VAR ÄR NI??????:confused:
Kollat anmälningslistorna o kan endast se 2st (!!!??) Gotlänningar anmälda!! :eek:

Passa på o ta chansen NU när vi lyckats få till Avancerade kurser på "hemmaplan" på vår egna häftiga bana ANMÄL ER GENAST! :D
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=6949.

Ni som inte vill gå kurs, har möjlighet att delta ändå -vi behöver resurser, som flaggposteringar tex dom här 3 dagarna. Det kan man oxå anmäla sig till på hemsidan, eller kontakta undertecknad.

//Stig :D

Thundercat
2010-06-19, 17:58
Det börjar närma sig. Finns platser kvar, så kom igen nu ni som bor på ön. Det är framförallt söndagen som är lite klent bokad just nu. Så avboka gudstjänsten och kör med oss istället:D.

Mvh
Mikael
SMC Väst

2x3m
2010-07-13, 07:32
Tack till alla som var med och såg till att denna helg vart fantastiskt.. lärorik, rolig, varm, full av positiva människor, TACK för en superhelg

Thundercat
2010-07-13, 17:33
Jag vill rikta ett stort tack till all hjälp vi fick från SMC Gotland för att kunna genomföra denna helg. Den insats ni gjorde som funktionärer är värd hur mycket beröm som helst, ni var hjältar som satt i gassande solsken mitt i en kalköken:). Hoppas verkligen att ni kände att ni fick lite återbetalning på måndagen.

Vi instruktörer hade en otroligt rolig och givande helg med trevliga deltagare.

Mvh
Mikael Högberg
MCT, TL, AI, Arrangör
SMC Väst

Stig
2010-07-13, 19:27
Jag vill rikta ett stort tack till all hjälp vi fick från SMC Gotland för att kunna genomföra denna helg. Den insats ni gjorde som funktionärer är värd hur mycket beröm som helst, ni var hjältar som satt i gassande solsken mitt i en kalköken:). Hoppas verkligen att ni kände att ni fick lite återbetalning på måndagen.

Vi instruktörer hade en otroligt rolig och givande helg med trevliga deltagare.

Mvh
Mikael Högberg
MCT, TL, AI, Arrangör
SMC Väst

Tack själva! Det var kul att jobba med er, ett fantastiskt gäng med mycket kunskaper som ni förmedlade på ett strålande sätt!! Vi ställer upp med glädje igen när ni kommer nästa sommar!!:) Vår webredaktör passade på att ta lite bilder, finns i vårt galleri: http://www.svmc.se/upload/Distrikt/Gotland/Galleriet/2010/100709%20-12%20Gotland%20Ring%20med%20SMC/album/index.html
Mvh/ Stig MCT

Thundercat
2010-07-18, 22:04
Tjena.

Nu saknar man "öjn" något helt otroligt:D.
Jag såg att en del av resurserna runt banan tog bilder, jag har sett dom som lagts upp i ert galleri. Men finns det mer:). Man vill ju gärna ha något att glo på till nästa gång.

Mvh
Mikael

Kwesen
2010-07-19, 18:01
Nästa gång kommer jag se till att jag inte måste jobba :mad: när det är dax för "lönen" ( måndagen alltså ) för oss som var resurser.

janric
2010-07-19, 19:39
Förmodligen var det alldeles för varmt, torrt och dammigt. Salthaltigt vatten och dålig mat. Beläggningen på banan ojämn och kletig. Varenda kurva nöp. Instruktörerna och kursdeltagarna gnälliga över sin närvaro på plats. Bättre å va hemma och tjäna arbetsgivarns alla nycker.
"Avundsjuk, jag är så avundsjuk ...":mad: