handdator

Visa fullständig version : Verksamhetsplan-2010

Bandit-per
2010-01-03, 07:54
God Fortsättning på 2010.
Nu på lördag (9/10) har styrelsen arbetsdag där vi skall jobba vidare med Versamhetsplanen och Kursverksamheten säsongen 2010. Har Ni synpunkter o idéer som gäller detta, så mejla nå´n i styrelsen eller svara på detta inlägg och var med å påverka inför kommande säsong.
Mvh Bandit-per

Ghost79
2010-01-03, 11:19
God Fortsättning på 2010.
Nu på lördag (9/10) har styrelsen arbetsdag där vi skall jobba vidare med Versamhetsplanen och Kursverksamheten säsongen 2010. Har Ni synpunkter o idéer som gäller detta, så mejla nå´n i styrelsen eller svara på detta inlägg och var med å påverka inför kommande säsong.
Mvh Bandit-per

Se till att klass 7-11 hojar inte glöms bort i den nya SMC försäkringen.

Marie
2010-01-03, 12:28

Ett bra sätt att bli av med sporthojsproblematiken vore väl annars att bara den som är 70+ har råd att äga en sådan? ;)

Bandit-per
2010-01-10, 07:34

Hej. Skulle gärna va´mä å hjälpa till mä den frågan, men det är folk på Riks som jobbar med detta inte vi i SMC Värmlands styrelse. Vi lägger Grundkurserna, Knix-utbildningarna (kurserna på Gokartbanor kallas numera för Knix),dagsturer, o div. seminarier för värmlänningarna. Andra får givetvis:D va´mä.
/Bandit-per

Bandit-per
2010-01-10, 07:38
Ett bra sätt att bli av med sporthojsproblematiken vore väl annars att bara den som är 70+ har råd att äga en sådan? ;)

Ursäkta mej, men vad har din uppfattning om sporthojsproblematiken med SMC Värmlands Versamhetsplan för 2010 att göra. Sabba inte tråden är du snäll. Jag vill ha en dialog med SMC Värmlands medlemmar om vad vi skall ha för verksamhet under 2010. Om det är OK för dej så är det bra.
Mvh Bandit-per

Bandit-per
2010-01-10, 08:09
Hej igen alla värmlänningar. Hoppas Ni inte fryser fast i vinterkylan.
Vi fick ett enda svar på min uppmaning 20100103 att vara med å medverka till att vi får en bra verksamhet 2010. Lite tunt, men alltid något. :)Verksamhetsplanen börjar anta sin slutliga form och gå över i genomförandefasen. Vi kommer att portionera ut informationen i MC-Folket och givetvis på vår hemsida, men här kommer lite förhandsinfo.
Se Oss-kampanj kommer att genomföras under maj med avslut 6/6 på Motorcykelns Dag.
Grundkurser (Avrostning)kommer att hållas i Årjäng (25/4), Karlstad (1/5) och i Hagfors (2/5).
Knix-kurser på Gustavsvik (Gokartbanan i Kristinehamn) kommer att genomföras söndagar jämna veckor från v.18 (9/5)till v.32 (15/8).
Vad det gäller Avancerade Kurser på storbana så samrbetar vi ju med Riks och hela kursutbudet finns under School på SMC:s hemsida.
Seminarier på vardagskvällar är planerade med ämnen som: "Fjädringsinställning och däckval för den vanlige motorcyklisten" och "Vilket vardagsunderhåll är viktigast för min hoj".
Minst två organiserade turer kommer att anordnas varav den ena kommer att vara till Tyrigrava (7/7) utanför Oslo. (Där kan det vara upp till 1000 hojar en fin sommarkväll). Vi åker fina hojvägar från Arvika via Björklangen till Tyrigrava äter o "koser oss" o så landar vi hemma sent på kvällen, men med garanterat positiva "vibbar".
Detta var lite förhandsinfo o kan givetvis komma att ändras något, men det ser Ni på hemsidan i.s.f.
P.S. Hör av Er om Ni vill ha "hembesök" av styrelsen under året. D.S.
Mvh Bandit-per

Erik_S
2010-02-12, 15:55
Hej, jag tog körkortet i somras och huvudsakligt mål kommande sommar är att bli en bättre och säkrare förare (än vad VV stipulerar). Så jag tänkte "bla Knixa" några gånger, och undrar var/hur jag anmäler mig? Är det kanske bara att komma till banan en utsatt tid?

/Erik

kalle
2010-02-13, 17:06
Hej. Skulle gärna va´mä å hjälpa till mä den frågan, men det är folk på Riks som jobbar med detta inte vi i SMC Värmlands styrelse. Vi lägger Grundkurserna, Knix-utbildningarna (kurserna på Gokartbanor kallas numera för Knix),dagsturer, o div. seminarier för värmlänningarna. Andra får givetvis:D va´mä.
/Bandit-per

Skriv det i första inlägget då. Bara ett tips så du slipper inlägg som svarar på det du skriver och inte det du tänker...

Bandit-per
2010-03-03, 13:43
Hoppsan å TACK för tipset. Det kändes som ett viktigt inlägg.
Exakt vad tycker du att jag skulle skrivit i mitt första inlägg? Om man skriver nå´t om Verksamhetsplan på sidan som gäller SMC Värmland så kan man kanske räkna ut att det gäller SMC Värmlands verksamhet. Men OK man kan aldrig vara nog tydlig så jag ska försöka vara tydligare i kommande inlägg.
Mvh Bandit-per

Bandit-per
2010-03-03, 13:47
Hej Erik!
Bra att du tänker "knixa" till sommaren (som f.ö. känns långt borta). KNIX-kurserna börjar 9/5 och körs varannan söndag t.o.m. 15/8. Uppgifter om hur du anmäler dej etc. finns på hemsidan www.svmc.se
Välj distrikt Värmland på vänster sida.
Mvh Bandit-per