handdator

Visa fullständig version : Julhälsning

Phiee
2009-12-11, 19:34
Har egentligen inget speciellt jag vill ta upp här utan jag vill mest passa på att önska er alla en skön jul.
Då jag ännu inte hunnit att köra speciellt mycket så hoppas jag att vi ses till våren. Hojta till om ni vill ha sällskap :)
Har ni inget för er så skriv en rad eller två, ett mail livar oftast upp lite.

/Phiee

lilleman
2009-12-11, 20:55
Har egentligen inget speciellt jag vill ta upp här utan jag vill mest passa på att önska er alla en skön jul.
Då jag ännu inte hunnit att köra speciellt mycket så hoppas jag att vi ses till våren. Hojta till om ni vill ha sällskap :)

/Phiee

GOD JUL du med Phiee

mvh/Roger:)

pellehbg
2009-12-11, 21:09

/Phiee

Detsamma önskar jag dig med o alla andra med som kör hoj o även de som inte kör. :D
Ta o kom ner i morgon till Malmö ute vid mässan o Turning torso så kommer det att köras lucia kortege med SKMC i morgon.
Så kan du ju o alla andra med för den delen komma o träffa trevligt folk Jag själv o Niclas kommer vara där med så har du frågor till SMC så kan du ställa dem där om kurser eller nästan vad som. :rolleyes:
Ps: vi kommer ha gula västar på oss där det står SMC instruktörer.
Pelle

micke.a
2009-12-11, 21:25
God jul alla :D

Vilken tid är Lucia körningen ?

Detsamma önskar jag dig med o alla andra med som kör hoj o även de som inte kör. :D
Ta o kom ner i morgon till Malmö ute vid mässan o Turning torso så kommer det att köras lucia kortege med SKMC i morgon.
Så kan du ju o alla andra med för den delen komma o träffa trevligt folk Jag själv o Niclas kommer vara där med så har du frågor till SMC så kan du ställa dem där om kurser eller nästan vad som. :rolleyes:
Pelle

pellehbg
2009-12-11, 21:28
God jul alla :D

Vilken tid är Lucia körningen ?

Det är samling kl 15,00 o avfart kl 17,00 vill du veta mera så gå in på SKMCs hemsida o kolla. http://skmc.se/

micke.a
2009-12-11, 21:31
Tack Pelle:D

Skall bara se om jag får igång hojen:eek: batteriet är slut kanske vi ses:D

//micke

Det är samling kl 15,00 o avfart kl 17,00 vill du veta mera så gå in på SKMCs hemsida o kolla. http://skmc.se/

Monica
2009-12-12, 17:06
och Gott Nytt till er alla! Tack för ett helt fantastiskt år och tack för alla nya bekantskaper under året! Det är helt underbart :)

Vill också passa på att tacka alla som har ställt upp och kört Trasdockan.... igen!.... och tack för att ni all övrig tid ställer upp och stöttar utsatta människor :)

Vi ses på vägarna....kanske redan i vinter ;)

Phiee
2009-12-12, 19:43
Pelle

Åhh...det hade ju varit sk*tkul att hänga med på det, men jag är mitt uppe i husrenovering och flyttlasset går nästa helg, så ska jag hinna färdigt så måste jag vara i huset hela dagen imorgon.
/Malin