handdator

Visa fullständig version : Lycklig!

Phiee
2009-10-10, 18:04
Äntligen! I onsdags fick jag lappen i handen som säger att jag numera även har ett A i körkortet. Vilken känsla! Var så nervös att jag höll på att ... innan det var dags för uppkörningen, men tack vare en underbar körlärare som stöttade samt en kanonbra kille från VV så gick det vägen :)

Nu är ju bara problemet att ingen av mina vänner kör hoj...känner mig lite ensam. Några bra tips att ge mig?

Marie
2009-10-10, 18:25
Nu är ju bara problemet att ingen av mina vänner kör hoj...känner mig lite ensam. Några bra tips att ge mig?

Det är väl inget problem?
Världen är full av vägar, det är bara att köra.

lilleman
2009-10-10, 19:12
Äntligen! I onsdags fick jag lappen i handen som säger att jag numera även har ett A i körkortet. Vilken känsla! Var så nervös att jag höll på att ... innan det var dags för uppkörningen, men tack vare en underbar körlärare som stöttade samt en kanonbra kille från VV så gick det vägen :)

GRATTIS jag kommer så väl ihåg känslan
av att ha kortet i handen fast det snart är 27 år sen :D
som Marie skrev ut o kör på vägarna o besök mc-fik m.m
så lär du känna andra med mc:)

mvh/Roger

Marie
2009-10-10, 19:15
Ber om ursäkt! Glömde ju att säga

GRATTIS !!!

Tengaipetrus
2009-10-10, 21:01
Grattis!
Magnus

JanneS
2009-10-10, 22:04

Får instämma i grattiskören!!!

På med långkalsonger, varma handskar och njut av de fina höstdagarna!!!

Nea
2009-10-10, 23:05

Grattis:)

Gå med i en klubb där finns det ju likasinnade :D

Phiee
2009-10-11, 08:57
Tack för gratulationerna, det värmer. Understället och de varma handskarna finns redan så visst kommer jag att köra så länge jag bara kan :)

Har börjat att kolla runt på lite klubbar, ska bara hitta rätt...

Slowroller
2009-10-11, 12:50
Tack för gratulationerna, det värmer. Understället och de varma handskarna finns redan så visst kommer jag att köra så länge jag bara kan :)

Har börjat att kolla runt på lite klubbar, ska bara hitta rätt...
Kolla in på www.sporthoj.com
Stort forum med mycket folk i dina trakter.

Grattis!

admth
2009-10-11, 21:28

Grattis. Precis som skrivits här så kommer jag också ihåg känslan när jag fick den sista, och så efterlängtade, bokstaven i körkortet. Kompisar kommer, var lugn för det. Kanske du skulle övertyga dina vänner om att också börja med hoj??

Kör försiktigt därute. Du kommer att få många, sköna mil på din järnhingst.

/Tomas

Ducatista
2009-10-12, 08:40
Kan tipsa om Qvinns MC som utgår från Trelleborg men har tjejer från hela Skåne som kör med. Inget krav på mc-typ eller obligatorisk närvaro, dvs kom så du är när du har tid.

www.qvinnsmc.nu

Blåflagg
2009-10-14, 11:16
När du sedan känner dig mogen kommer du till Knutstorp/Lockarp för att lära dig köra på riktigt :D

Att lära dig hantera cykeln på rätt sätt gör du lämpligast med SMC Skåne's BKK/Knix gäng :cool:

Titta in på SMC School tidigt i vår för att se när kurserna går.

Ducatista
2009-10-14, 13:06
När du sedan känner dig mogen kommer du till Knutstorp/Lockarp för att lära dig köra på riktigt :D

Att lära dig hantera cykeln på rätt sätt gör du lämpligast med SMC Skåne's BKK/Knix gäng :cool:

Titta in på SMC School tidigt i vår för att se när kurserna går.

NEJ :eek: Vi vill inte ha fler deltagare till kurserna ;)

Skämt-å-sido
På KNIX och BKK kombinerar man fortbildning med nöje.
90% fortbildning och 99% nöje. (resterande 10% resp 1% står för vilopauserna mellan passen :D )
Och har du en gång provat köra på bana är du fast - även om du kör gathoj.

Blåflagg
2009-10-15, 09:13

Många procent blir det......189 % Vi e duktiga på matematiken inom SMC

Nä, vi lägger ner alltihop. :mad:

Detta med kurser verkar vara tråkigt, meningslöst och och och alldeles, alldeles underbart ;)

Phiee
2009-10-15, 13:24

Skämt-å-sido
På KNIX och BKK kombinerar man fortbildning med nöje.
90% fortbildning och 99% nöje. (resterande 10% resp 1% står för vilopauserna mellan passen :D )
Och har du en gång provat köra på bana är du fast - även om du kör gathoj.

Ojoj...om ni bara visste, jag har redan lusläst om alla kurserna och gissa om jag är sugen. Vill att det ska bli vår väldigt snart!! Kylan kom väldigt plötsligt och den var inte alls välkommen.