handdator

Visa fullständig version : Kronoberg, utbildningar 2007

klabbarpan
2007-01-21, 19:27
Hur går det med planerna inför årets utbildningar? Läste i tidigare protokoll att samarbete med Blekinge diskuterats, i så fall är det väl deras kurser i Emmaboda som är aktuellt för oss i Kronoberg.
Hur har ni gjort tidigare? Har ni hållt kurser i Uråsa?

Sir urban
2007-01-21, 20:43
Hur går det med planerna inför årets utbildningar? Läste i tidigare protokoll att samarbete med Blekinge diskuterats, i så fall är det väl deras kurser i Emmaboda som är aktuellt för oss i Kronoberg.
Hur har ni gjort tidigare? Har ni hållt kurser i Uråsa?

Oavsett om det blir kurser i Uråsa eller inte så är du välkommen att köra i Emmaboda.

Bara för att du inte bor i Blekinge så betyder det absolut inte att du inte får köra på SMC Blekinges kurser.

/Urban

klabbarpan
2007-01-21, 21:09
Oavsett om det blir kurser i Uråsa eller inte så är du välkommen att köra i Emmaboda.

/Urban
Trevligt att man är välkommen fast man är utsoknes... Men det vore ju samtidigt trevligt att träffa de som hör till samma distrikt som mig.
En liten fundering bara, hur ser banorna ut? Emmaboda är väl en gocartbana? Hur ser Uråsa ut?

Räven
2007-04-17, 09:59
Bromsövning?Behöver vi inte det??
Mvh. Räven

klabbarpan
2007-04-17, 13:30
Bromsövning?Behöver vi inte det??
Mvh. Räven
Jo, det behöver vi, i alla fall jag. För övrigt har jag tänkt anmäla mig i Blekinge som kör utbildningen i Emmaboda. Datum är spikat, väntar bara på möjlighet att anmäla mig...

Fredrik
2007-04-17, 16:13
Jo, det behöver vi, i alla fall jag. För övrigt har jag tänkt anmäla mig i Blekinge som kör utbildningen i Emmaboda. Datum är spikat, väntar bara på möjlighet att anmäla mig...

Nu är det möjligt att anmäla sig till kurserna både på Emmaboda och Anderstorp. Gå in här och se hur:
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=2371 (http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=2371)

mvh
Kassören SMC Blekinge

Flatslide
2007-04-17, 20:47
Trevligt att man är välkommen fast man är utsoknes... Men det vore ju samtidigt trevligt att träffa de som hör till samma distrikt som mig.
En liten fundering bara, hur ser banorna ut? Emmaboda är väl en gocartbana? Hur ser Uråsa ut?

Det är nästan likadant båda är två f.d flygfält fördelen med Uråsa är att man har en återfartsslinga. D.v.s. det är lite lättare att utnyttja Uråsa till mer "aktiv" körning.

Jag hoppas att du kommer till oss den 6/5 så att du får uppleva Emmabodas krokigaste raka på nära håll. och att vi kan ge dig lite nya positiva erfarenheter.

MVH

Henrik Strand

SH instruktör Blekinge

klabbarpan
2007-04-17, 21:44
Jag hoppas att du kommer till oss den 6/5 så att du får uppleva Emmabodas krokigaste raka på nära håll. och att vi kan ge dig lite nya positiva erfarenheter.

MVH

Henrik Strand

SH instruktör Blekinge
Är det inte samma utbildning som blir den 17/6?

Sir urban
2007-04-18, 05:41
Är det inte samma utbildning som blir den 17/6?

Jo det är samma grundstomme i utbildning alla dagarna som är i Emmaboda. Självklart görs vissa anpassningar av kursen beroende på vad deltagarna är intresserade av att lära sig.

Dock så skiljer sig kursen på Anderstorp en del i upplägget jämfört med utbildningen i Emmaboda.

/Urban

Instruktör

Räven
2007-04-21, 16:43
Två kronobergare just anmält sig till Anderstorp. Tack Blekinge
Mvh. Räven

Flatslide
2007-04-21, 19:50
Två kronobergare just anmält sig till Anderstorp. Tack Blekinge
Mvh. Räven

Härligt! Värva gärna fler så vi kan utöka verksamheten;)

Räven
2007-05-06, 20:41
Blekingar kan konsten att kröka till ett flygfält. Tack för en fin dag.
Mvh, Räven

Sir urban
2007-05-09, 12:53
Blekingar kan konsten att kröka till ett flygfält. Tack för en fin dag.
Mvh, Räven

Vad bra att ni var nöjda! Jag kan för talan för mig och Henrik (föråkarna) att vi hade riktigt roligt.

Det är riktigt kul när man ser hur folk utvecklas!

Men visst är det underligt att man kan ha så kul på en raksträcka...

Glöm inte bort att det är två tillfällen till i Emmaboda samt ett på Anderstorp.

/Urban:D

klabbarpan
2007-05-09, 12:56
Ser fram mot 17/6...