handdator

Visa fullständig version : Sista körning på Hälla

Pia
2009-09-23, 03:45
Hej alla. Ja, i söndags var det sista körningen för säsongen på Hälla Ring.
En vacker dag med strålande sol, och strålande människor.
Jag vill gärna tacka för en fin säsong, med kul körningar och härliga människor.

Vi hade ett gäng nya hjälpinstruktörer som gjorde ett kanonjobb.Hoppas ni tyckte det var kul, och vill stanna på den inslagna banan.;)
Alla instruktörer har ju gjort ett kanonbra jobb, många som dessutom har en bit att åka för att leda oss vilsna runt banan. Tack alla för ett jättebra jobb.

Deltagarna tycktes skina i kapp med solen. Ovanligt många "förstagångare"
som såg ut att ha fått lite "aha". Hoppas ni återkommer nästa år.

Sist men inte minst (jag menar inte höjden nu) Robban som ser till att detta blir av. En jätteros till dig som roddar runt det hela, och ser till att vi andra får ha så kul :D

Hoppas vi alla ses nästa säsong igen.

Ett stort tack till alla inblandade från
Pia Thulin
Ordf. SMC-Västmanland

sporTlovER
2009-09-23, 20:00
Hej alla. Ja, i söndags var det sista körningen för säsongen på Hälla Ring.
En vacker dag med strålande sol, och strålande människor.
Jag vill gärna tacka för en fin säsong, med kul körningar och härliga människor.

Vi hade ett gäng nya hjälpinstruktörer som gjorde ett kanonjobb.Hoppas ni tyckte det var kul, och vill stanna på den inslagna banan.;)
Alla instruktörer har ju gjort ett kanonbra jobb, många som dessutom har en bit att åka för att leda oss vilsna runt banan. Tack alla för ett jättebra jobb.

Deltagarna tycktes skina i kapp med solen. Ovanligt många "förstagångare"
som såg ut att ha fått lite "aha". Hoppas ni återkommer nästa år.

Sist men inte minst (jag menar inte höjden nu) Robban som ser till att detta blir av. En jätteros till dig som roddar runt det hela, och ser till att vi andra får ha så kul :D

Hoppas vi alla ses nästa säsong igen.

Ett stort tack till alla inblandade från
Pia Thulin
Ordf. SMC-Västmanland

Moronpigg!
Jag har kört alla ggr då tillfälle getts på Hälla ring, utom ett par ggr(då jag kört på storbana..ursäktad;-) och sjuk en gång. Var med som hjälpinstruktör i gul grupp i Söndags , var kul och även lärorikt för en annan, får man bara gå lite kurs framöver så man får bättra på sin teori ännu bättre och pedagogik så blir det nog bra, jag kommer mer än gärna ställa upp kommande år lätt, då köra mc och framför allt på bana är något jag verkligen brinner för:)

Alla eldsjälar som jobbar för detta är med så trevliga skitar oxå, ingen nämd ingen glömd :-)

Mvh Tomas

Pia
2009-09-23, 20:32
Moronpigg!
Jag har kört alla ggr då tillfälle getts på Hälla ring, utom ett par ggr(då jag kört på storbana..ursäktad;-) och sjuk en gång. Var med som hjälpinstruktör i gul grupp i Söndags , var kul och även lärorikt för en annan, får man bara gå lite kurs framöver så man får bättra på sin teori ännu bättre och pedagogik så blir det nog bra, jag kommer mer än gärna ställa upp kommande år lätt, då köra mc och framför allt på bana är något jag verkligen brinner för:)

Alla eldsjälar som jobbar för detta är med så trevliga skitar oxå, ingen nämd ingen glömd :-)

Mvh Tomas

Nä, inte morronpigg, nattjobbare

Kul att du trivdes i söndags. Det där med utbildning ska vi nog kunna ordna vad det lider. Självklart ska vi ta hand om dom som vill gå vidare:)

Pia

SGM
2009-09-24, 06:39
Låter bra det där...tror R-Sickan är den vi skall jaga på vidareutbildning Tomas! :)

Jag hade en kalasdag, och kommer absolut att fortsätta.

/J

Pia
2009-09-24, 11:36
Låter bra det där...tror R-Sickan är den vi skall jaga på vidareutbildning Tomas! :)

Jag hade en kalasdag, och kommer absolut att fortsätta.

/J

Hej.
Du har helt rätt i att det är R-Sickan som har blivit utbildningsansvarig (MCT)
Men, ni ska inte behöva jaga någon. Ni kan vara lugna för att vi inte släpper
taget om er. Att få 4 nya intresserade blivande instruktörer på samma säsong tillhör inte vanligheterna. Dessutom har vi ju fått 3 nyutbildade i år, så det finns mycket att ta tag i nu.
Ni kommer med all säkerhet att bli kontaktade av oss framöver.
Så, är ni bara lite coola ska det nog hända saker :D

MVH Pia

Ufo_Micke
2010-04-03, 11:13
Nu vet jag inte om det bara är jag som inte har vaknat än. Men jag hittar inget om Hälla-Ring iår.
Så min fråga är, blir det några körningar på våran lill-ring iår?

Mvh. Micke

aRWe
2010-04-04, 00:19
Nu vet jag inte om det bara är jag som inte har vaknat än. Men jag hittar inget om Hälla-Ring iår.
Så min fråga är, blir det några körningar på våran lill-ring iår?

Mvh. Micke

Det är väl inte definitivt men det ser inte ljust ut då gocartklubben har lagt om träningstider/hyrkarttider så det kommer inte så bra att köra därute.
Håller på med att förhandla med Gröndal Raceway, en bana som vi och provkörde i höstas och är mer lämplig som hojbana, allt är inte riktigt klart än men vi återkommer med info så fort vi kan.

Ufo_Micke
2010-04-04, 13:44
Det är väl inte definitivt men det ser inte ljust ut då gocartklubben har lagt om träningstider/hyrkarttider så det kommer inte så bra att köra därute.
Håller på med att förhandla med Gröndal Raceway, en bana som vi och provkörde i höstas och är mer lämplig som hojbana, allt är inte riktigt klart än men vi återkommer med info så fort vi kan.

Okey, får hoppas på det bästa då.
Tack för det snabba svaret.

zippo500
2010-05-19, 06:33
Hur gick det med detta då? inga körningar i västerås?:confused:

Muffin
2010-05-19, 09:26
http://forum.svmc.se/showthread.php?t=5020