handdator

Visa fullständig version : Knix 5/9

pellehbg
2009-08-16, 21:21
Hejsan nu kör vi sista rundan för i år ute på Lockarps gokartbana. :(
Närmare bestämt den 5 september. :D
Får du ingen plats så är du lika välkommen ut o kolla vad det är för nästa år kommer det köras där ute igen o då hoppas vi att Du kommer o är med o testar på denna utbildningen med.
Kan även säga att det kommer att finnas mc där ute för att provköra.
Det finnes även mat o fika att handla där på plats. :)
Med hopp om att se så många som möjligt där ute den 5 september

admth
2009-08-16, 22:48
Hejsan nu kör vi sista rundan för i år ute på Lockarps gokartbana. :(
Närmare bestämt den 5 september. :D
Får du ingen plats så är du lika välkommen ut o kolla vad det är för nästa år kommer det köras där ute igen o då hoppas vi att Du kommer o är med o testar på denna utbildningen med.
Kan även säga att det kommer att finnas mc där ute för att provköra.
Det finnes även mat o fika att handla där på plats. :)
Med hopp om att se så många som möjligt där ute den 5 september

Jag är en av de som ska köra och det ska bli intressant. Har kört på Ring Knutstorp med hoj, men detta blir säkert minst lika skoj.

/Tomas

Gunilla.a
2009-09-04, 10:58
Tackar för inbjudan!;)
Självklart ställer jag upp som sjukvårdare, fast jag har semester.
Vi ses/ Gunilla

admth
2009-09-05, 15:47
Det var minst lika kul att köra på Lockarp som på Ring Knutstorp, men med min hoj var det betydligt svettigare. Den var nog dagens tyngsta (och säkert långsammaste... :p). Mycket bra instruktör och bra upplagt program. Lite smolk i bägaren blev det med regnet, men jag börjar bli van. Dessutom har jag numera ett regnställ.

Hoppas vi ses igen nästa år. Om någon har tagit bilder så lägg gärna upp länken.

/Tomas

AndreasR
2009-09-05, 19:32
Efter att fått stå sidan om förra gången med kameran så blev jag duktigt sugen

Och mina förhoppningar besannades.

Mycket givande o lärorikt. Bra upplagt och kanon instruktörer.
Och framförallt skit kul. (Trots regnet)
Ser fram emot nästa års KNIX.

pellehbg
2009-09-05, 19:59
Efter att fått stå sidan om förra gången med kameran så blev jag duktigt sugen

Och mina förhoppningar besannades.

Mycket givande o lärorikt. Bra upplagt och kanon instruktörer.
Och framförallt skit kul. (Trots regnet)
Ser fram emot nästa års KNIX.

Vi tackar så mycket o ser verkligen själv fram emot ett bra o nyttigt 2010 med många fina dagar på Lockarp.
Vinnarna av pris hos våra sponsorer tillkänages i morgon :D

Ellex
2009-09-05, 23:28
Kan meddela att Lex i blå gruppen(jag alltså) fått grön gubbe av doktorn, inga invärtes skador trots 2 vurpor.
E allmänt öm å blåslagen men inget som en carlsberg inte lindrar(nu när man inte har en hoj å köra) så vi tar lärdom av detta att ta d lite lugnare i vått väglag :D !

powerglide
2009-09-06, 11:19
Jag tappade givetvis bort utvärderingslappen :(
Vad är URL:en?

pellehbg
2009-09-06, 11:42
Jag tappade givetvis bort utvärderingslappen :(
Vad är URL:en?

Hej Dennis
Den kommer att mailas ut till er i dagarna som kommer nu.
MVH Pelle

pellehbg
2009-09-06, 19:52
Vinnarna av priser från våra sponsorer kommer att kontaktas av mig under morgondagen men det är nr: 11 Dennis Lindqvist och nr. 28 Richard Andersson
Det är ett presentkort från Storegårds bil o motor i Munka Ljungby (utanför Ängelholm) o det andra är från Bröderna Nilssons Mc-Tillbehör i Helsingborg.
:D

powerglide
2009-09-06, 21:06
Vinnarna av priser från våra sponsorer kommer att kontaktas av mig
Sweet :)

Slowroller
2009-09-07, 12:40
Tack för en trevlig och väldigt lärorik dag! Jag såg att det filmades en del. Finns det någon möjlighet att filmerna dyker upp till allmän beskådan?

pellehbg
2009-09-07, 19:59
Tack för en trevlig och väldigt lärorik dag! Jag såg att det filmades en del. Finns det någon möjlighet att filmerna dyker upp till allmän beskådan?

Hejsan det är så att de i grön o blå grupp kommer att få en länk med var filmerna ligger o lösen dit med.:D

AndreasR
2009-09-07, 20:52
Hejsan det är så att de i grön o blå grupp kommer att få en länk med var filmerna ligger o lösen dit med.:D

Ser vi fram emot med spänning. :cool:

Eilert
2009-09-07, 21:05

Filmades det något i de andra grupperna?

pellehbg
2009-09-07, 21:12
Filmades det något i de andra grupperna?

Tyvärr så gjordes inte det vid denna dagen men förhoppningsvis så kommer det ske mera nästa år kanske?

Eilert
2009-09-07, 21:24

Tyvärr så gjordes inte det vid denna dagen men förhoppningsvis så kommer det ske mera nästa år kanske?

Hur blir det med körningar nästa år?
Hörde det ryktas om var tredje lördag? :)

pellehbg
2009-09-07, 21:31
Hur blir det med körningar nästa år?
Hörde det ryktas om var tredje lördag? :)

Jag kan säga så att vi i styrgruppen skall sammanstråla o lägga upp planerna för nästa år o min förhoppning är att försöka o kanske köra var tredje lördag. Men det är ju beroende om vi kan få ihop tillräckligt med instruktörer då vi alla ställer upp på vår fritid o vi skall ju se till så det inte blir andra som blir drabbade i vår hemmiljö med.

Sedan en viktig sak är ju med om vi får tillräckligt med deltagare varje gång med ???
:confused:

admth
2009-09-07, 22:06
Jag kan säga så att vi i styrgruppen skall sammanstråla o lägga upp planerna för nästa år o min förhoppning är att försöka o kanske köra var tredje lördag. Men det är ju beroende om vi kan få ihop tillräckligt med instruktörer då vi alla ställer upp på vår fritid o vi skall ju se till så det inte blir andra som blir drabbade i vår hemmiljö med.

Sedan en viktig sak är ju med om vi får tillräckligt med deltagare varje gång med ???
:confused:

Instruktörsskapet är jag som sagt intresserad av :) och tillräckligt med deltagare kan jag nog fixa till åtminstone en gång, förhoppningsvis mer än så.

admth
2009-09-07, 22:10

Så attans trist... då var det ju ingen hit att bli flyttad till gul grupp?? För filmens skull alltså... :p

Slowroller
2009-09-14, 20:24

Blire nån film eller??:p

pellehbg
2009-09-14, 20:37
Blire nån film eller??:p

Ja det kommer att komma ut i slutet av veckan kan jag säga .
Skall kolla sidan igen så det kommer att bli ett mail till er då.:D