handdator

Visa fullständig version : Möteslokaler i Skåne

Mathias
2009-08-06, 14:16
Jag som sitter som sekreterare i SMC-Skånes styrelse har, ganska ofta, inga alternativ annat än hemmets lugna vrå för att hålla möten.

Jag skulle vilja bli tipsad om olika platser där man kan ha möte för ca 15 - 20 pers.

Men det finns krav också.

* i mellanskåne
* så billigt som möjligt
* gärna att det finns någon form av kök

Det kanske är mer än jag som har nytta av detta.

Tacksam för Namn på platsen, kontaktperson & kontakt tel. Gärna priset också.

Hoppas ni vet några ställen

powerglide
2009-08-07, 14:37
Jag skulle vilja bli tipsad om olika platser där man kan ha möte för ca 15 - 20 pers.

Många som har en bostadsrätt har tillgång till en möteslokal.
Sedan har ju de flesta hotell konferensrum att hyra ut.

admth
2009-08-07, 23:08
Jag som sitter som sekreterare i SMC-Skånes styrelse har, ganska ofta, inga alternativ annat än hemmets lugna vrå för att hålla möten.

Men det finns krav också.

* i mellanskåne
* så billigt som möjligt
* gärna att det finns någon form av kök

Det kanske är mer än jag som har nytta av detta.

Tacksam för Namn på platsen, kontaktperson & kontakt tel. Gärna priset också.

Hoppas ni vet några ställen

Hej Mathias.

Jag arbetar som säkerhets- och fastighetschef på DSV i Malmö. Om det handlar om möte som ligger utanför kontorstid så kan vi sitta i vår personalrestaurang där det också finns kök. Givetvis finns även kaffemaskin. Priset har jag inte helt koll på, men det lär bara bli för kaffet som jag kan se det. Lokalen bjuder jag på. Det gäller under förutsättning att jag själv är med på mötena förstås. Däremot ligger det inte i mellanskåne.

Hör av dig om du ändå tycker det låter intressant.

/Tomas

realmailman
2009-08-09, 23:49
Hej Mathias!

Har du funderat på Hanksvile Farm?
Vi brukar ha våra möten ute hos dom och jag vet att andra oxå brukar hyra deras lokal. Kolla in deras hemsida för kontaktuppgifter.

MVH
Robert Hansson
Regionschef YCC Skåne/Blekinge

Diana
2009-08-16, 21:26
Jag är bokningsansvarig för Hanksville Farm ett Mc café med övernattningsmöjligheter som ligger strax utanför Svalöv. SMC Skåne och Blekinge har vid ett antal tillfälle varit gäster hos oss när de har haft körningar vid både Lockarp och Knutstorp. Du kan hitta mer info på vår hemsida www.hanksville.se annars finns jag på mailadressen diana@hanksville.se

sabang
2009-09-06, 10:13
Kolla med scoutstugor.
De brukar vara billiga att få hyra.