handdator

Visa fullständig version : Lockarp 090801

Mike
2009-08-02, 07:56
Hej
Bilder finns på min hemsida www.mphfoto.se
Önskas en bild på er så ta gärna kontakt via hemsidan.
Mvh/Micke

Monica
2009-08-02, 19:25
Tjusigt Micke! :D

Men men men, VEM är det som kör den blå Kawwan :confused: Kan ingen berätta för honom att man ska ha händerna på styret :D:D:D
Jösses, snacka om balans!

TKH
2009-08-02, 20:52
Hej
Bilder finns på min hemsida www.mphfoto.se
Önskas en bild på er så ta gärna kontakt via hemsidan.
Mvh/MickeGrön grupp vann!
Kameran är beviset, för det gick så snabbt att nästan ingen av oss
kom med. Tyckte väl att det gick undan i svängarna. :)

pellehbg
2009-08-03, 11:17
Grön grupp vann!
Kameran är beviset, för det gick så snabbt att nästan ingen av oss
kom med. Tyckte väl att det gick undan i svängarna. :)

Lugn TKH det kommer strax ut flera bilder som en kompis tog där ute o det är många fråna gröna gruppen med kan jag säga tror faktiskt så att alla deltagarna är med på minst en bild.
De kommer att komma ut nu i veckan men vill du ha en skiva alleredan så maila mig på pelle.r @ smcskane.org men ta bort mellanslagen så kan vi fixa det billigt o bra med.:D

Blåflagg
2009-08-03, 12:09

Men men men, VEM är det som kör den blå Kawwan :confused: Kan ingen berätta för honom att man ska ha händerna på styret :D:D:D

Hej

Vilken Kawa menar du? :confused: Om det är en blå Z1000 med en yngre man på så skall jag ta honom i örat på nästa körning ;)

AndreasR
2009-08-03, 13:12
Lugn TKH det kommer strax ut flera bilder som en kompis tog där ute o det är många fråna gröna gruppen med kan jag säga tror faktiskt så att alla deltagarna är med på minst en bild.
De kommer att komma ut nu i veckan men vill du ha en skiva alleredan så maila mig på pelle.r @ smcskane.org men ta bort mellanslagen så kan vi fixa det billigt o bra med.:D

Skall bli kul o se bilderna sen. Tog ju en del där ute :cool:

pellehbg
2009-08-03, 16:37

Men det är kanske så att det var under motstyrningen som bilden togs :D
O då körde ju alla med bara en hand på styret.:cool:

Mike
2009-08-03, 16:57
Såg riktigt roligt ut att köra så jag måste nog anmäla mig på nästa körning.
Tack alla som har tagit sig tid att skriva om bilderna.

Monica
2009-08-03, 18:15
Hej

Vilken Kawa menar du? :confused: Om det är en blå Z1000 med en yngre man på så skall jag ta honom i örat på nästa körning ;)

Hahaha, ja det får du nog göra (inte)

Fotot jag pratar om heter 369865 (ungefär mitt på sidan)

Micke kan kanske lägga in bilden här....den är störtskön :D:D:D

TKH
2009-08-03, 20:19
De kommer att komma ut nu i veckan men vill du ha en skiva alleredan så maila mig på pelle.r @ smcskane.org men ta bort mellanslagen så kan vi fixa det billigt o bra med.:DLugn som en filbunke. Du förstod väl att det var lite skoj bara. Det gick inte att motstå.

Blåflagg
2009-08-04, 17:20
Hahaha, ja det får du nog göra (inte)

Fotot jag pratar om heter 369865 (ungefär mitt på sidan)

Micke kan kanske lägga in bilden här....den är störtskön :D:D:D

Nu vet jag vem det är. Misstänkte honom starkt :cool: Han har dock en hand på styret, övningen går ut på att köra med endast en hand. Skön vinkel på bilden dock :D

Monica
2009-08-04, 19:34
Nu vet jag vem det är. Misstänkte honom starkt :cool: Han har dock en hand på styret, övningen går ut på att köra med endast en hand. Skön vinkel på bilden dock :D

Nu sumpa du :mad:. DET ska du ju inte säga :mad: du ser väl på fotot :confused: och det vet du väl att ett foto aldrig ljuger :rolleyes: