handdator

Visa fullständig version : Bilder från Ring Knutstorp 29 juni

admth
2009-06-29, 21:04
Jag såg några som fotograferade idag, får vi se bilderna här också tro?:o

Oas
2009-06-29, 21:43
Det får vi hoppas.

Monica
2009-06-29, 22:26
här ligger lite foton

http://www.pixbox.se/alb_show_id1088288_page7.html

Om det är någon bild som faller dig i smaken så pma mig här eller på pixbox.

En del bilder ser ut som de inte har hela hojen med,. men det blir så ibland när man förminskar

Åh jo Lasse, du fastna me på foto F-n att jag missa när du duscha me skinnstället då Hade ju gärna hjälpt dig med att skrubba ryggen

På onsdag ses vi på Rakan.....

Benny
2009-06-29, 23:17

Vem var det som stod i innern i Ronnie Petersson?

Jespern
2009-06-30, 08:05

Tror det var denna sida den ena fotografen skulle lägga upp sina bilder på:
http://www.greenphoto.se/

/Jesper

admth
2009-06-30, 08:26

/Jesper

Då är det bara att avvakta. Har kikat på bilderna som Monica lagt upp och mitt flin och välmående från gårdagen gav sig tillkänna igen. :D

Ducatista
2009-06-30, 08:55
här ligger lite foton

Fina foton.

Monica
2009-06-30, 13:37
Då är det bara att avvakta. Har kikat på bilderna som Monica lagt upp och mitt flin och välmående från gårdagen gav sig tillkänna igen. :D

Härligt att höra! Trots värme och svettiga kroppar innanför skinnställen så såg de flesta väldigt nöjda ut!

@ Ducatista TACK! :D

marnilss
2009-07-02, 06:26

/Jesper

Såg att bilderna var upplagda nu, men tyvärr var det inte så många och jag själv var inte med bland dem som fastnat :(

marnilss
2009-07-02, 06:33
här ligger lite foton

...

Väldigt många och även bra foton :) !

Kommer snart PM till dig för jag var en av de lyckliga (och svettiga) som körde.

Avarage
2009-07-02, 06:47
Såg att bilderna var upplagda nu, men tyvärr var det inte så många och jag själv var inte med bland dem som fastnat :(

Du kör helt enkelt för fort! :D

Tyvärr brukar det vara så (åt minstånde för mig när jag plåtar) att vissa hojar & förare fastnar man för mer än andra OCH om man från börjar "bara" har målsättningen att plåta för ega höga nöjes bruk så är det ju ganska enformigt att samla på sig bra bilder på alla hojar i just en och samma position på banan. Det blir lätt tjatigt så att säga.

Mvh!
// Niklas

Jespern
2009-07-02, 09:32

Såg att han själv lagt upp länken på sporthoj.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=208674

Finns tydligen fler bilder än de han lagt upp.

Maciej
2009-07-02, 17:48
Jag såg några som fotograferade idag, får vi se bilderna här också tro?:oJag håller på och tankar upp en film från blå grupp.

Det tar dock lite tid efterdom den är på nästan 1Gb och jag sitter mer 3G uppkoppling just nu. Filmen kommer upp i natt eller imorgon.

Monica
2009-07-02, 19:35
Väldigt många och även bra foton :) !

Kommer snart PM till dig för jag var en av de lyckliga (och svettiga) som körde.

Tack för berömmet! Det ser jag framemot!

Håller me Average, du kör för fort, så du får lite skylla dig själv :D

Denna gång har jag av någon anledning missat många och en del har jag tagit en hel drös med foton på. Men det är som Average säger att man blir lite "nollad" när man står där och kikar. Sen vill vi väl alla hitta just "den där" vinkeln, bilden, motivet som ingen annan har. Det gör att man missar en hel del hojar.
Jag började själv fota för när jag körde på Knutstorp första gången, fanns det inga foton. Klart man blir ledsen, alltid roligt att se det där egna nerlägget som ingen annan sett (inte jag heller, men man kan ju låtsas :rolleyes:). Så första gången jag fota på Knudan så försökte jag ta minst ett foto på alla hojarna. Jag tror jag lyckades ganska bra med det den gången. Det gjorde jag inte denna gången.
Sambon körde dessutom i röd grupp för första gången, så han blev min "main target".
Men....något som jag har undrat över.... när ni ser någon komma traskande med kamera, hojta till och säg ifrån att ni vill bli fotade! Det hade jag gjort, så därför förväntar jag mig detsamma tillbaka...

marnilss
2009-07-04, 13:53
Du kör helt enkelt för fort! :D

Tyvärr brukar det vara så (åt minstånde för mig när jag plåtar) att vissa hojar & förare fastnar man för mer än andra OCH om man från börjar "bara" har målsättningen att plåta för ega höga nöjes bruk så är det ju ganska enformigt att samla på sig bra bilder på alla hojar i just en och samma position på banan. Det blir lätt tjatigt så att säga.

Mvh!
// Niklas

Tack för berömmet! Det ser jag framemot!

Håller me Average, du kör för fort, så du får lite skylla dig själv :D

Denna gång har jag av någon anledning missat många och en del har jag tagit en hel drös med foton på. Men det är som Average säger att man blir lite "nollad" när man står där och kikar. Sen vill vi väl alla hitta just "den där" vinkeln, bilden, motivet som ingen annan har. Det gör att man missar en hel del hojar.
Jag började själv fota för när jag körde på Knutstorp första gången, fanns det inga foton. Klart man blir ledsen, alltid roligt att se det där egna nerlägget som ingen annan sett (inte jag heller, men man kan ju låtsas :rolleyes:). Så första gången jag fota på Knudan så försökte jag ta minst ett foto på alla hojarna. Jag tror jag lyckades ganska bra med det den gången. Det gjorde jag inte denna gången.
Sambon körde dessutom i röd grupp för första gången, så han blev min "main target".
Men....något som jag har undrat över.... när ni ser någon komma traskande med kamera, hojta till och säg ifrån att ni vill bli fotade! Det hade jag gjort, så därför förväntar jag mig detsamma tillbaka...

Nja, jag höll ju mig på hjulen så för fort gick det inte :D

Jag tror jag talar för alla som kör/körde att vi är enormt tacksamma för det arbete ni lägger ner när ni sitter i värmen en hel dag och fotograferar oss. För oss är det väldigt kul om vi skulle råka hamna på bild, men samtidigt så får vi skylla oss själva om vi inte gör det. För är vi så angelägna att ha det på bild så borde vi ju se till att fixa någon som kan fotografera just oss. Därför ser jag det som en enorm bonus att det nu blev några bra foton på mig bland Monicas bilder!

/Marcus

admth
2009-07-04, 14:12
Nja, jag höll ju mig på hjulen så för fort gick det inte :D

Jag tror jag talar för alla som kör/körde att vi är enormt tacksamma för det arbete ni lägger ner när ni sitter i värmen en hel dag och fotograferar oss. För oss är det väldigt kul om vi skulle råka hamna på bild, men samtidigt så får vi skylla oss själva om vi inte gör det. För är vi så angelägna att ha det på bild så borde vi ju se till att fixa någon som kan fotografera just oss. Därför ser jag det som en enorm bonus att det nu blev några bra foton på mig bland Monicas bilder!

/Marcus

Kan bara hålla med dig Marcus. Jag kör dessutom så långsamt med min atlantångare att jag med säkerhet också är ett lämpligt "motiv" för en som tecknar... :p

admth
2009-07-04, 14:13
Jag håller på och tankar upp en film från blå grupp.

Det tar dock lite tid efterdom den är på nästan 1Gb och jag sitter mer 3G uppkoppling just nu. Filmen kommer upp i natt eller imorgon.

Jag hämtade hem filmen i går på jobb och har tittat på den ett par gånger. Bra kvalitet på den och det gav lite merkänsla i hur det känns att åka fort på banan. Åtminstone jämfört med min hoj.

admth
2009-07-04, 19:21
Tack Monica för bilderna. Har precis tittat på cd-skivan. Mycket bra fotograferat och mycket bra kvalitet. Hoppas jag får förmånen att bli fotograferad av dig igen. :cool:

Vi ses på vägarna.

Monica
2009-07-04, 19:47
Kan bara hålla med dig Marcus. Jag kör dessutom så långsamt med min atlantångare att jag med säkerhet också är ett lämpligt "motiv" för en som tecknar... :p

Långsamt :confused: vad jämför du dig med? Röd grupp med banhoj eller :confused:
Jag var jäkligt impad över hur du lyckades föra runt den båten (förlåt :o ) i de hastigheter och på det sätt du gjorde :D

Aww tack :o nu blir jag ju generad ju thihi... Fotar gärna dig igen!

@marnilss
Det gläder mig att du har hittat något du gillar. Det är den största belöningen man kan få!