handdator

Visa fullständig version : Provkörning Yamaha

Hasse66
2009-06-06, 13:11
Hej ville bara påminna om att onsdag 10 juni är det provkörning av Yamaha på Yamaha Center mellan klockan 10.00 och 18.00.
Modeller som finns för provkorning är:YZF- R1, YZF R6,VMAX, XTZ660 TENERE, FZ!-N, FJR 1300,
XJ6, XVS 950, och XVS 1300.

Hasse

Zopilote
2009-06-06, 16:57
Har dom hunnit upp till Östersund nu? Otroligt att V-Maxen fortfarande är i ett stycke :)
Jag var där när de öppnade (i Norrköping) och fick stå i kö i 45 minuter för att få provköra Maxen, men det var det värt... Enligt en av säljarna var Nkpng femte stoppet på turnén, och de var inne på fjärde bakdäcket :rolleyes:
Rekommenderar verkligen att prova både V-Max och nya R1:an!

Leif H..oj
2009-06-10, 23:25
Hej ville bara påminna om att onsdag 10 juni är det provkörning av Yamaha på Yamaha Center mellan klockan 10.00 och 18.00.
Modeller som finns för provkorning är:YZF- R1, YZF R6,VMAX, XTZ660 TENERE, FZ!-N, FJR 1300, XJ6, XVS 950, och XVS 1300.
Hasse

Kom det några människor å provkörde? Hade dom med sig de maskiner som utlovades? Dom kommer till Ö-vik och S-vall de kommande två dagarna.

- Leif

Hasse66
2009-06-11, 16:21
Kom det några människor å provkörde? Hade dom med sig de maskiner som utlovades? Dom kommer till Ö-vik och S-vall de kommande två dagarna.

- Leif

Ja dom hade med dom motorcyklarna som utlovades!!
Själv så provade jag FZ1-N och V-MAX.
V-Maxen var en upplevelse vilket vrid!!

Hasse

Leif H..oj
2009-06-13, 10:54
Ja dom hade med dom motorcyklarna som utlovades!!
Själv så provade jag FZ1-N och V-MAX.
V-Maxen var en upplevelse vilket vrid!!
Hasse

Nu har jag också gjort det, kört värsta bästa hojen. Provade det mesta under två timmar... den som var lång väntetid på var V-Max men värt allt, vilken BRUTAL mc och vad skönt man sitter på den, perfekt körställning å hanterbarhet.

Teneren var för stor för mig, skönare köra XT660 faktiskt. Nu vet jag också att R1 är väldigt skön att köra, tog sedan R6 å då kändes den lite seg jmf med R1 faktiskt. Komforten på R1 trodde jag inte skulle vara så bra, men det var den. FJR är perfekt för mig sedan förut vet jag. FZ1-N var kanske den mest prisvärda å väldigt skön att köra. Men V-MAX....wow!

På måndag är dom i Luleå, tisdag i Skellefteå, onsdag i Umeå.