handdator

Visa fullständig version : Avrostning / grundkurs 2009

Leif H..oj
2009-05-08, 18:12
Mittsverigebanan lördag 9 maj. Drop in 09-14.

Kurspris 120 kr. Passagerare 20 kr.
40-talet SMC-instruktörer tar hand om dig.
Ngn gång mellan kl 15-16 får de som kört grundkursen en FRIVILLIG fortsättningskurs för broms- och kurvteknik på stora banan (ingår).

Restaurangen öppen med 3 st olika dagens rätt 70 kr.
Eller bara fika om du vill. Vid övningsstationerna finns dricka att köpa för 10 kr i år. Tack till de som gav det rådet förra året.

Även vanliga mc-intresserade välkomna att titta och ät lunch.

Utställare: Hojtorget (KTM o Suzuki), Däckhuset (Husaberg o hela Michelindäcksortimentet), HECA MC (visa sina egna kläder med äkta CE-märkning), CH ArtDrsign MC-glasgravör, Memira Ögonlaserkliniken, SMC (ursäkta om jag glömde ngn nu).

Vi informerar även om Lions konstrunda Sundsvall-Nordanstig 16-17 maj, som passar mc-åkare bra. Vi säljer mc-kurser och medlemskap.

LOTTERI: Bland alla som deltar i grundkursen lottar vi ut 1 st Bridgestone mc-däck. SMC-lotter som alla kan köpa för 10 kr finns också med priser som säsongförvaring av däck, flygresa för två Sundsvall-Visby, övernattning på First Hotel Strand, mc-utrustning, kläder, handskar, mc-hjälm, Sundsvalls Tidning promotion m.m.

Ingen anmälan....bara kom.

Leif H..oj
2009-05-08, 18:18
Vi fick info att medlemmar i Goldwing Club Sweden Västernorrland samt Yamaha Custom Club Region Mitt får grundkursen betald av sina märkesklubbar. SMC fakturerar dessa organisationer enligt särskild överenskommelse OM DU SÄGER TILL vid inskrivningen och visar ditt medlemskort.

Vi kollar sedan att du betalt medlemsavgiften för att få kursen gratis.

Bra initiativ av dessa hoj-organisationer!!!!!!!

YCC Mitt betalar för medlemmarna dessutom kursavgiften 2009 för alla BKK på gokartbana. Välj mellan Västernorrland, Gävleborg, Dalarna, Jämtland (tror jag det var uppgjort... må kollas upp på YCC Mitt hemsida av dig som berörs).

Leif H..oj
2009-05-10, 11:45
Ca 80 bilder finns nu i vårt webbalbum från grundkursens avslutningsdel (den som var helt frivillig). Ett par andra fotografer har vi fått bilder av från de olika stationerna också.

Titta här! (http://picasaweb.google.se/smc.vasternorrland/SMCAvrostningMittsverigebanan2009?feat=directlink)