handdator

Visa fullständig version : Julkörning i Norrköping 23/12

Strömma
2006-12-21, 19:33
Vi är några som ska köra den 23/12, dels i uppvisningssyfte och dels "for the fun of it"...

Vi startar från en samlingspunkt på butängen ca 15.30. Sedan åker vi till Tyska Torget, ca 15.45, och där finns det också möjlighet att ansluta. Sedan kör vi Drottninggatan upp genom city för att stå en stund till allmänhetens beskådande under glaskupolen mellan Ströget och Spiralen.

Det är inte mitt event, utan allt går igenom en annan kille som har kört det här ett antal år nu. Han/vi tycker dock att ju fler vi blir desto roligare förstås. I nuläget är vi 7-8st, men ju fler ju roligare som sagt. Hojtypen spelar ingen roll, fyrhjuling, offroad, custom, sport etc, alla är välkomna. :) dräkt är dock ett krav för att få vara med.

Kom igen nu alla som har möjlighet att köra, det här är ett lagom kul/crazy jippo, och det tar ingen längre tid i anspråk. Om inte för er själva så för alla kids som tycker det är kul att titta, det kan vara vårt bidrag till en kul jul för dom. Sen är det säkert tillräckligt knasigt för att man ska få uppgraders till officiell tomte, alternativt att man vinner en friplats på en sluten avd över helgerna, och som hojåkare räknas väl båda alternativen som vinst :D

Så kom igen nu alla :) i norrköping, måste ju finnas massor med tillräckligt många lösa skruvar för att vilja hänga på, och om inte annat så tänk på all kul städning ni slipper under tiden :rolleyes:

Vid intresse hör av er snarast, antingen via pm eller på gsx1100es@gmail.com

McAlbert
2007-01-11, 23:41
Hej..
Eftersom du är lite av min idol nu...
Hur gick det???
Fick du med några stollar...
(hade det inte varit för defekter vars natur du numera känner till) så hade... "undertecknad" varit med, men det förstår du säkert... =)

Strömma
2007-01-12, 00:14
Tvärr inte, men killen som höll i det hade ju några med sig, så vi blev iaf 9st till slut. Får väl hoppas på fler till nästa år, och visst blir vi iaf en till då :rolleyes:

Nickelilltroll
2007-09-30, 11:13
Tvärr inte, men killen som höll i det hade ju några med sig, så vi blev iaf 9st till slut. Får väl hoppas på fler till nästa år, och visst blir vi iaf en till då :rolleyes:

Hur blir det med Tomteturen i år?! jag har nyligen skaffat hoj men kan gott tänka mig en tur...:)