handdator

Visa fullständig version : Hjälp sökes!

Phiee
2009-05-03, 18:56
Hej på er!

Finns det någon i Malmöregionen som skulle kunna tänka sig att övningsköra med en 35-årig tjej som hoppas på att få kortet snart :) De jag övningskör med nu bor i Helsingborg så jag har en bit att köra. Har förvaringsmöjligheter för hojen i Malmö så om du bor där i närheten och har lust att "ta hand" mig så hör av dig.

Tack på förhand!

/Phiee

Smartswede
2009-05-03, 21:12
Hej Phiee :)

Testa även Sporthoj.com och där Skåne del eller trådar. Kan ge napp!

Har du B-kort så tänk på det viktigaste för dig är massa träning på garageplan
och inte mängdträning i trafik. Dvs försök att alltid köra lite sådana övningar varje gång ni ska övningsköra.

Lycka till med övningskörandet!

Phiee
2009-05-03, 21:54
Hej Phiee :)

Testa även Sporthoj.com och där Skåne del eller trådar. Kan ge napp!

Har du B-kort så tänk på det viktigaste för dig är massa träning på garageplan
och inte mängdträning i trafik. Dvs försök att alltid köra lite sådana övningar varje gång ni ska övningsköra.

Lycka till med övningskörandet!

Har lagt in en tråd på Sporthoj.com också, men det har inte varit rusning direkt.
Du har helt rätt i att jag behöver träning på garageplan, men oavsett vilken körning det gäller så behöver jag någon som håller mig i örat :rolleyes:

Tack för ditt svar!

admth
2009-06-08, 22:43
Hej på er!

Finns det någon i Malmöregionen som skulle kunna tänka sig att övningsköra med en 35-årig tjej som hoppas på att få kortet snart :) De jag övningskör med nu bor i Helsingborg så jag har en bit att köra. Har förvaringsmöjligheter för hojen i Malmö så om du bor där i närheten och har lust att "ta hand" mig så hör av dig.

Tack på förhand!

/Phiee

Jag kan ställa upp, men inte före den 1 september. Trots att jag kört hoj sedan 1974 så tog jag inte lappen förrän september 2004.