handdator

Visa fullständig version : Avrostning Norrbotten 2009 - datum?

roffe_s
2009-03-30, 22:22
Jag kikade tidigare i dag på hemsidan men lyckades inte hitta igen datum och tider för detta eminenta vårtecken:)

När spikas datumen och vem ansvarar för utbildningen? Vi är nämligen några SH-instruktörsaspiranter som tänkte tufsa till våra kalendrar om vi nu kan bidra under grundkurserna/avrostningarna. Därför vore det inte dumt med en PM- eller mailadress...

Förresten - vem beställde mer snö...?

Kristina SMCBD
2009-04-01, 21:30
Hejsan Roffe
Det känns bra att du är "taggad" :) och vi välkomnar er entusiasm.Vi skall ta väl vara på dig och dina två andra "kollegor" till Avrostningen.

Vi jobbar på de sista detaljerna och hoppas kunna spika dem så snart som möjligt.
Vad det gäller ansvarsfrågan så kommer vi att samarbeta med SMC Västerbotten och kommer förmodligen att kunna "låna" ett par instruktörer av dem.

Mitt svar kan låta luddigt men jag inte vill gå ut med för mycket detaljer innan de är bekräftade. Hör av oss till er så snabbt vi kan och till övriga via hemsidan.

Så håll ångan upp så tinar snön fortare.;)

Kristina Hillar, SMC Norrbotten

Banditmannen
2009-04-17, 20:00
Inga datum eller platser klara än?

wilda
2009-04-19, 07:22
Är det inte tid att skriva om det blir någon avrostning i länet?
NÄR? VAR?

stahson
2009-04-19, 15:02
NÄR? VAR?

Inte vara jäktad nu:rolleyes:, dom har ju bara haft drygt 5 månader (vintern) att planera för avrostningen.

piff lisa
2009-04-24, 08:48
NÄR? VAR?

Dessa uppgifter finns nu ute på hemsidan. Kontaktnr likaså.

Boden: Söndag 10 Maj kl 11. A8 området. Samling vid Retro Café.

Slagnäs: Lördag 16 Maj kl 11. Samling vid Lanthandeln.

See u!

piff lisa
2009-04-24, 08:51
Inga datum eller platser klara än?

Nu ligger platser och tider ute hemsidan under egen rubrik!

See u !

Kristina SMCBD
2009-04-27, 14:23
Inte vara jäktad nu:rolleyes:, dom har ju bara haft drygt 5 månader (vintern) att planera för avrostningen.

Hej
Som jag skrev tidigare så kommer vi ut med information om plats och datum för Avrostningarna så snart vi vet med säkerhet. Den ligger ute nu under egen rubrik.

Eftersom vi inte har haft tillräckligt många egna instruktörer så har vi fått låna två killar från SMC Västerbotten för att kunna genomföra Avrostningen i Boden.
Vi kunde inte gå ut med besked förrän vi själva fått det bekräftat vilket var för några dagar sedan. Vi har alltså inte "haft drygt 5 månader på oss".

Kritik som är konstruktiv välkomnas. Sarkasm är bara destruktivt.

Vi behöver fler engagerade och aktiva krafter till styrelsen.
Anmäl ditt intresse till valberedningen via sammankallande Ulf Nordqvist
ulf-nordqvist@telia.com

/Kristina Hillar
SMC Norrbotten