handdator

Visa fullständig version : Jul hälsning

Nea
2006-12-11, 18:19
Vill bara önska alla en trevlig Jul och Nyår från en ny medlem här på forumet:) :) :) :)

MVH Nea

Mathias
2006-12-11, 21:39
Detsamma, detsamma

:) :) :) :)

Marie
2006-12-11, 23:26
Ja jag önskar också detsamma!

Förresten, hur många av er har varit ute och kört hoj i hård vind och ösregn ikväll? ;)
Jag körde i alla fall 6 mil...

Ducatista
2006-12-12, 10:35
God jul och gott nytt år !
Och välkommen i gänget Nea

http://www.javaforjesus.com/bikersanta2camilla.gif

Molle
2006-12-12, 13:46
Även jag önskar en God jul och gott nytt år !
Också ny medlem på forumet.

//Molle
:)

Såg nu att detta var i Skåne-delen...
Men vi fira väl julen lika :-)

PeterO
2006-12-13, 00:09
Körde en sväng idag på ca 2 mil.

Ganska behagligt (med hjälp av hjälmhuva, dubbla tröjor, raggsockor).

En God Hjul & ett Gott Nytt År.

Peter Olofsson
Bumseägare

kennethbjufsmck
2006-12-19, 17:02
:) God jul och gott nytt mc år önskar Bjufs mck

Victor
2006-12-23, 13:42
God Hjul!:)
http://www.avatarsbymas.com/images/smilie05/01/santa-biker150x90anithn.gif

-ah
2006-12-23, 16:41
Om detta väder fortsätter finns det risk att jag får ta fram hojen ur vinderidet, och sen göra om hela vinteravställningsproceduren en gång till längre fram.
Jag är mycket missnöjd!

God jul till er alla:)

Disclaimer

Varje likhet eller häntydan med och till nu levande eller avliden person i detta meddelande är en ren tillfällighet och är inte avsedd att skada eller förringa någon persons anseende eller status varken i detta eller annat samband. Icke heller skall meddelandet uppfattas som angrepp på någon av detta forums moderatorer eller medlem. Oavsiktliga antydningar ursäktas förbehållslöst. Innebörden av detta meddelande är utan politisk, religiös, ekonomisk eller juridisk avsikt, eller avser att förringa eller förnedra persons hållning , hudfärg eller etnisk härstamning. Inga djur eller levande varelse, innefattat skyddat eller utrotningshotat växtlighet, har skadats genom överlämnande av detta meddelande. Varje mening i detta meddelande är endast uttryck för en personlig brist på hållning och är absolut meningslöst, och tar inte heller ställning till någon fråga överhuvudtaget, utan är endast ett uttryck för avsändarens oändliga brist på förståelse för konventioner och allmän hövlighet eller uttryck för ren dumhet.

Marie
2006-12-23, 17:46
Om detta väder fortsätter finns det risk att jag får ta fram hojen ur vinderidet, och sen göra om hela vinteravställningsproceduren en gång till längre fram.

Man skall inte ha så förbålt bråttom att stoppa in hojen i vinteridet. min bäste -ah!;)
/Marie