handdator

Visa fullständig version : Träffar/Samåkning JKPG län !

Goffen
2009-03-04, 22:17
Sugen på att ut och åka men vill inte åka själv? Släng in en tråd här med plats och tid och vem vet kanske nån nappar och vill hänga med !

Nilla
2009-05-11, 16:05
Sugen på att ut och åka men vill inte åka själv? Släng in en tråd här med plats och tid och vem vet kanske nån nappar och vill hänga med !

På onsdagar kl. 18.00 är vi ett gäng, som kallar oss "FRIÅKARNA", som samlas på Götaström hotell o rastplats utmed E4:an utanför Skillingaryd. Därifrån åker vi sedan på en tur som planerats och leds av en av oss som "rekat" turen tidigare. Dessa turer har alltid ett mål någonstans där man kan fika eller äta nåt gott tillsammans.

Vi har inga krav på deltagande, vilken sorts hoj du kör eller några avgifter. De e bara att komma o hänga på när du vill! :D

Nu på onsdag åker vi till Grännaberget på böljande vägar genom Hurida och Vireda.

Och på lördag åker vi på en långtur till Borås o möter upp ett 100-tal andra åkare hos Lugnets MC, för att sedan åka i kolonn utåt Ulricehamn på små fina vägar till Torpa Stenhus. Det blir en heldag som börjar kl. 08.00 med avfärd oxå då från Götaström.

Välkommen!! :D

Goffen
2009-05-12, 19:28
Funderar på om jag skulle ta med mig en polare o hänga på kan va kul o se hur det går till ! Ta med fika eller köpa fika vid målet?

klabbarpan
2009-05-12, 20:31
Missa inte Tyrolen någon onsdag under säsongen. Det är en gammal folkpark utanför Alvesta, där brukar diverse folk träffas på onsdagarna. Se deras hemsida (http://www.tyrolen.se)

Bilder från förra året på Tyrolen finns även på min hemsida.

Nilla
2009-05-13, 11:11
Gör det!! :D
Man köper fika där vi stannar. Ikväll blir det ju i Kaffestugan på Grännaberget, där de har Sveriges godaste räkmackor!!! :p
Funderar på om jag skulle ta med mig en polare o hänga på kan va kul o se hur det går till ! Ta med fika eller köpa fika vid målet?

hernhult
2009-05-24, 21:13
Vart bär det av nu på onsdag den27 ? om nu vädret tillåter.

Nilla
2009-05-26, 17:33
Vart bär det av nu på onsdag den27 ? om nu vädret tillåter.

Jo, vädret verkar tillåta en härlig tur i de Småländska skogarna, med fikastopp på nåt mysigt ställe..! Mer uttömmande information kan jag tyvärr inte ge f.n. då den "ordinarie" turen med ledare har blivit ändrad i sista stund och den nya ledaren inte har bestämt destination än. Men det kan ju göra det hela lite mer spännande..! ;) Så häng på vetja!! :D Välkommen till Götaström kl. 18.00!

B.A.D.D
2009-07-19, 14:01
Är det några fler samåkningar?? Verkar ganska dött här inne...

Pamela.Persson
2009-07-29, 13:16
Är det några fler samåkningar?? Verkar ganska dött här inne...

Vill tipsa om en träff i Viserum nu i helgen 31-2 aug, men det har redan kommit mycke hoyar. Träffen ligger precis vid en sjö, jätte mysigt!! ska dit fredagen
Var i Västervik på träffen i helgen som var, vill sända en hälsning till de som vi tältade med Swampmc från jönköping. Tack för kanon sällskap och se nu till att bli medlemmar;)

Nilla
2009-08-04, 12:44
Vill tipsa om en träff i Viserum nu i helgen 31-2 aug, men det har redan kommit mycke hoyar. Träffen ligger precis vid en sjö, jätte mysigt!! ska dit fredagen
Var i Västervik på träffen i helgen som var, vill sända en hälsning till de som vi tältade med Swampmc från jönköping. Tack för kanon sällskap och se nu till att bli medlemmar;)

Synd att vi inte sprang på varann i Västervik då! :D
Jag var där onsd-sönd tillsammans med min make, dotter, min pappa, tre av mina syskon, min farbror och svägerska! Rena familjeträffen för vår del..! :o Men kul hade vi!! :D Jag rekommenderar verkligen den träffen!

Virserum låter oxå intressant... Finns det nån sida på nätet där man kan kolla lite på den träffen? :)

Goffen
2009-08-18, 21:05
Vilka ska till årsmötet då? "Jkpgs" Det kan ju bli tal om samåkning även dit antingen med hoj eller i bil... !? Fast ska jag åka hoj så parkerar jag den inne på årsmötet =)

XT600Z
2009-08-19, 10:43
HEJ PAMELA!!

Tack själv för sällskapet på Hojrock! Hoppas att vi kan campa ihop fler gånger.

Synd att vi missade dig på Dacketräffen... vi bestämde oss sent så vi var på Dacke på lördag/söndag.
Vilken rolig träff. Den skall vi åka på nästa år :p

Kram / Jocke

CAMP SWAMPY MC

Var i Västervik på träffen i helgen som var, vill sända en hälsning till de som vi tältade med Camp Swampy MC från jönköping. Tack för kanon sällskap och se nu till att bli medlemmar;)

XT600Z
2009-08-21, 18:28
Synd att vi inte sprang på varann i Västervik då! :D
Jag var där onsd-sönd tillsammans med min make, dotter, min pappa, tre av mina syskon, min farbror och svägerska! Rena familjeträffen för vår del..! :o Men kul hade vi!! :D Jag rekommenderar verkligen den träffen!

Virserum låter oxå intressant... Finns det nån sida på nätet där man kan kolla lite på den träffen? :)

Nu är det ju för sent men det är Virserums MC Club som arrangerar träfen så du kan läsa och kolla på bilder från träffen på www.vmcc.se

Hoppas vi syns där nästa år om inte innan! :D