handdator

Visa fullständig version : Bilder från Tyrolen och Ör

klabbarpan
2009-03-03, 20:05
Hallå alla Kronobergare.
Ni som varit i Ör eller på Tyrolen 2008 vill kanske gotta er lite med bilder därifrån. Jag har lagt upp en ny hemsida med bilder, nu vill jag ha snurr på räkneverket så gå nu genast dit och titta runt.

Jimp
2009-03-04, 20:59
Trevliga bilder!
Nu blev abstinensen större
Hoppas våren kommer snart så man kan ut och köra ;)

Hallå alla Kronobergare.
Ni som varit i Ör eller på Tyrolen 2008 vill kanske gotta er lite med bilder därifrån. Jag har lagt upp en ny hemsida med bilder, nu vill jag ha snurr på räkneverket så gå nu genast dit och titta runt.

klabbarpan
2009-07-24, 08:07
Nu har jag börjat ladda upp bilder från årets onsdagsträffar, kommer att fylla på mer efterhand som jag har tid att sitta och fixa med mina bilder.

klabbarpan
2009-10-04, 16:00
Så äntligen går vi mot höst. Nu finns det tid att sitta vid datorn och kludda med bilder som man tagit under sommaren. Jag har spenderat ett antal onsdagar på Tyrolen den här sommaren, onsdagar som har genererat ett antal GB bilder, nu har jag gått igenom materialet och lagt upp lite på min hemsida. 199 bilder närmare bestämt, är det någon som orkar ta sig igenom alltihop så blir jag väldigt glad. Tar tacksamt emot synpunkter, här eller via hemsidan. Om det är någon som vill ha bilder så hör av er så fixar vi det.

Tro det eller ej men det är faktiskt snart hojsäsong igen...